ویژگی های ادعا شده برای LG G Pro 3 تائید و قابلیت تشخیص مردمک چشم نیز به آنها افزوده شد

ویژگی های ادعا شده برای LG G Pro 3 تائید و قابلیت تشخیص مردمک چشم نیز به آنها افزوده شد


همین دیروز بود که ما از شایعاتی در مورد LG G Pro 3 صحبت می کردیم و صحبت از آن بود که این گوشی با صفحه نمایش بزرگ(phablet)، ویژگی هایی داشته باشد که توجه هر کاربری را جلب کند. امروز یک منبع مستقل، خارج از چین (@Leaksfly) گزارش پیشین را تائید کرد و خبر از وجود یک ویژگی جدید علاوه بر موارد ذکر شده بر روی دستگاه داد.


اگر هر دو گزارش قابل اعتماد باشند، LG G Pro 3 دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با قابلیت بزرگ¬نمایی 1440x2560 خواهد بود. در زیر جلد آن می توان تراشه Snapdragon 820 به همراه رم داخلی 4 گیگا بایتی را یافت. وجود حافظه 32 گیگابایتی  قابل افزایش نیز عنوان شده و شایع است به جز یک دوربین سلفی 8 مگا پیکلس برای جلوی دستگاه، یک دوربین   ۲۰.۷ (بیست ممیز هفت) مگا پیکسلی نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است. درحالیکه شایعات دیروز صحبت از اسکنر اثر انگشت می کرد، @Leaksfly ادعا می¬کند که گوشی قابلیت پشتیبانی از هر دو مورد یعنی اسکنر اثر انگشت و شناسایی مردمک چشم را دارد. وجود اندروید 5.1 به صورت پیش فرض بر روی دستگاه نیزعنوان شده و گوشی میبایست قیمتی معادل 790 دلار آمریکا داشته باشد.
ظاهرا LG G Pro 3 درست در روز پایانی سال تولید خواهد شد اما با توجه به تمام جهات ما توصیه می کنیم که شما این گزارش را کمی اغراق آمیز در نظر بگیرید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر