چگونه پیغام آپگرید ویندوز 10 را کنسل کنیم؟

چگونه پیغام آپگرید ویندوز 10 را کنسل کنیم؟

اخیرا گفته شده که برخی کاربران پیغام ارتقای ویندوز 10 را به صورتی برنامه ریزی شده بر روی کامپیوترشان دریافت می کنند بدون این که کاربران موافق باشند! و به نظر می رسد که در برخی موارد پیدا کردن راهی برای لغو این پیغام بسیار سخت می باشد.

تصویری که اینجا می بینید را یک کاربر در reddit  ارسال کرده که ادعا می کند از او خواسته شده ارتقاء ویندوز 10 را بر روی کامپیوترش برنامه  ریزی کند. او سوگند می خورد که هرگز برای نصب ویندوز 10 درخواستی نداده است، او هر چیز غیر مرتبط با ارتقاء را که کلیک می کند باز هم ارتقای ویندوز 10 بر روی کامپیوترش اجرا می شود.
پیغام ارتقای  ویندوز 10 هیچ گزینه ای برای بستن ،برگشت، و کنسل کردن آن ندارد. کاربر ادعا می کند که او روی آیکون نوار وظیفه راست کلیک کرده تا برنامه را ببندد،اما این کار هم فایده ای نداشته است. حتی فشار دادن کلید Alt + F4 نیز کاری از پیش نبرده است.بستن آن از طریق Task Manager  ممکن است کار کند،ولی او در مورد این روش صحبتی نکرده است.حتی اگر او جزو با تجربه ترین کاربران کامپیوتر نباشد، مسدود کردن ارتقاء ویندوز 10 نباید اینقدر سخت باشد و این باعث افزایش سوالات مربوط به  سیستم عامل جدید مایکروسافت می شود، خصوصا با توجه به این که تعداد زیادی از مبتدیان هستند که رد کردن ارتقا را غیر ممکن می یابند.

ساده ترین راه برای کنسل کردن ارتقای ویندوز 10 ، نرم افزار رایگان GWX کنترل پنل می باشد.

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر