اندازه گوشی های ویندوز 10 موبایل به 9 اینچ رسید !

اندازه گوشی های ویندوز 10 موبایل به 9 اینچ رسید !

مایکروسافت اخیرا مشخصات فنی دستگاه های پشتیبانی کننده پلت فرم ویندوز 10 موبایل را منتشر کرده است . در این لیست ذکر شده که سازندگان می توانند اندازه گوشی های خود را تا 9 اینچ افزایش دهند .

بر اساس این مجوز هم اکنون سازندگان می توانند گوشی هایی با اندازه 9 اینچ را نیز وارد بازار کنند . حد قبلی تعیین شده توسط شرکت مایکروسافت 8 اینچ بوده است .

اگر که شما از طرفداران عکاسی و گوشی های مجهز به پلت فرم ویندوز 10 موبایل هستید احتمالا با شنیدن این مطلب خوشحال می شوید که مایکروسافت سازندگان را همچنین ملزم کرده است که گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 خود را به فلش خودکار نیز مجهز سازند . 

این تغییر می تواند یک ارتقاء دهی محسوب شود زیرا حتی نوکیا لومیا 520 ، محبوب ترین گوشی ویندوز فون عرضه شده در بازار که از پلت فرم ویندوز 8.1 بهره می برد ، هم به فلش مجهز نبود . 

در لیست مایکروسافت اعلام شده است که سازندگان همچنان می توانند در ساخت گوشی های ویندوز 10 موبایل خود از پردازشگرهای مودم دار ( نظیر اسنپدراگون های 810 ، 808 ، 617 ، 210 ، 208 ، 820 و همچنین 625 ) ، حافظه های داخلی 8 گیگابایتی و رم های 1 گیگابایتی استفاده کنند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر