پلت فرمی برای باغبانی هوشمند

پلت فرمی برای باغبانی هوشمند

تحلیل گران می گویند که در آینده هر اتاق شامل تعدادی دستگاه هوشمند است. با این حال اسکاتس میرکل گرو (Scotts Miracle-Gro) که آن را بیشتر با نام سازنده ی کود و قاتل علف های هرز می شناسیم، معتقد است که علاوه بر این هر اتاق باید شامل یک باغ هم باشد. گرچه ممکن است شما یک برکه، پاسیون، چمن و یا تختی از گل در حیاط خود داشته باشید، اما اسکاتس معتقد است که می توانید آن را با اینترنت به اکوسیستم اشیاء خود متصل کنید.

یک گرو پلت فرم (Gro platform) داده ها و اطلاعاتی را در مورد سطح خاک، آب، دما و کنترل آفات و وضعیت گیاهان باغتان به شما می دهد تا بدانید برای بهبود آن چه کار هایی باید انجام دهید. این شرکت امیدوار است که این اطلاعات موجب صرفه جویی در زمان و آب شود و اعتماد به نفس بیشتری را به باغبانان در راستای کاشت و نگه داری از گیاهان بدهد.
پلت فرم اسکاتس میرکل می داند که آب و هوا و بارندگی های اخیر به چه میزان و چگونه بوده اند، چه نوع گیاهانی شانس بیشتری برای رشد در هر منطقه را دارند و در هر موقع از سال چه کار هایی را باید برای رشد بهتر گیاهان انجام داد. این شرکت می گوید که کار های پیچیده به صورت ابتدایی، و تحت دستور العمل های شخصی با کیفیت بصری بالا ارائه خواهند شد به گونه ای که برای کابران به راحتی قابل فهم باشد. ما همان نوع مشاوره ی دوستانه ای را به شما ارائه خواهیم کرد که همسایه ی باغبانتان ممکن است به شما پیشنهاد دهد. ما به مردم این اعتماد به نفس را می دهیم تا چیز های جدیدی را در باغبانی تجربه کنند و لذت ببرند.
کار با دستگاه های موجود:
این شرکت تنها دستگاه های خود را پیشنهاد نمی کند بلکه به شرکت ها و استارت آپ ها اجازه ی ساخت دستگاه های جدید و متصل شدن به پلت فرم خود را می دهد. شرکای راه اندازی این پلت فرم شامل کنترل آب هوشمند Blossom، Rachio، Green IQ، Lono و ارائه کنندگان خاک هوشمند PlantLink و Parrot می باشند.
به وضوح اسکاتس، مشتاق دیدن افراد بیشتری در حال باغبانی است، اما این تنها دلیل برای سرمایه گذاری این شرکت در بخش اینترنت اشیاء نیست. این پلت فرم به علاوه قادر به صرفه جویی در آب می باشد و یحتمل کالایی با ارزش در قسمت هایی از جهان است. به طور مثال برای شهر هایی مانند کالیفرنیا که با خشک سالی در جدال هستند بسیار مفید است.
این شرکت ، تاریخی مشخص را برای عرضه ی برنامه ی این سیستم عامل ارائه نکرده است، اما احتمالا ما شاهد گرو پلت فرم و همه ی دستگاه های آن تا آخر امسال خواهیم بود.

 

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهرناز

دوشنبه, 03 خرداد 1395

اصلا ترجمتون خوب نبود......

پاسخ

ثبت نظر