گوشی جدید سامسونگ گلکسی V ی plus داری دو سیم کارت و اندروید کیت کت بوده و قیمت آن تنها 82 دلار است

گوشی جدید سامسونگ گلکسی V ی plus داری دو سیم کارت و اندروید کیت کت بوده و قیمت آن تنها 82 دلار است


در حالی که برای قیمت مناسب Lumia ها تقاضا برای آنها زیاد است، سامسونگ تلاش نموده تا با تولید محصولاتی چون گلکسی J1 و گلکسی V پلاس با آنها با رقابت بپردازد. این گوشی نسخه ی جدید گلسی V سال گذشته است که علاوه بر ویژگی های جد خود دارای امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و اندروید کیت کت نسخه ی 4.4 می باشد. علاوه بر این قیمت این گوشی تنها 82 دلار آمریکاست.

این یک گوشی اقتصادی است و تکلیف به روزرسانی های آن مشخص نیست. گلکسی V پلاس دارای یک صفحه ی نمایش 400x800 پیکسلی، یک پردازنده ی 1.2 گیگا هرتزی و تنها 512 مگابایت رم است. اگر می اندیشید که میزان اندک رم آن جلوی دست و پای شما را بگیرد باید بگوییم که میزان حافظه ی داخلی تنها 2 گیگا بایت است. خوشبختانه یک درگاه میکرو SD برای این گوشی در نظر گرفته شده است.
تا کنون دوربین این گوشی همان دوربین گوشی گلکسی V با دوربین جلویی 3 مگاپیکسلی و کیفیت ویدیوی 480 پیکسلی (البته کیفیت دوربین 30fps بهبود یافته است) و دوربین جلویی 480 پیکسلی است. امکانات مربوط به اتصالات این دو گوشی نیز یکسان است. این امکانات عبارتند از: دو سیم کارت میکرو، قدرت انتقال داده ی 3G و wifi. باتری نیز دارای گنجایش 1500 میلی آمپر است.




با قیمت 82 دلاری، گلکسی V پلاس هم قیمت Lumia 435 است. مشخصات این گوشی بسیار شبیه جد خود بوده و دلیل نام گذاری آن با plus مشخص نیست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر