به 9 دلیل بهتر است به جای آیفون گوشی اندروید بخرید!

به 9 دلیل بهتر است به جای آیفون گوشی اندروید بخرید!

دلایل زیادی وجود دارد که به شما می گوید بهتر است به جای آیفون گوشی اندروید خریداری کنید. در این مقاله چندتا از مهم ترین دلایل اشاره می کنیم.

امروزه انواع زیادی از گوشی های هوشمند در بازار موجود می باشد اما اندروید و آیفون پر طرفدار ترین سیستم های عامل برای گوشی  هستند که حدود 90 درصد بازار گوشی موبایل را در بر می گیرند. 
درحالی که هر دو قابلیت های بی نظیری دارند، اما دلایل زیادی وجود دارد که به ما می گوید چرا باید به جای آیفون گوشی اندروید بگیریم. 
در این مقاله، به نه دلیل می پردازیم که چرا باید به جای آیفون و یا دیگر سیستم عامل های گوشی هوشمند گوشی اندروید بخرید. 

1-    اپلیکیشن ها و بازی های رایگان بیشتر 

شاید این اصلی ترین دلیلی است که باید گوشی اندروید بخرید. در حالی که هر دو اپل و گوگل پلی استور بیش از 700 هزار اپلیکیشن مختلف دارد که می توانید روی دستگاه خود دانلود کنید، اما می توانید تعداد بسیار بیشتری از اپلیکیشن ها و بازی های رایگان را برای گوشی های اندروید دانلود کنید تا برای آیفون. برای مثال بازی انگری بردز روی گوگل پلی استور رایگان است در حالی که از اپل اپ استور آن را باید به قیمت یک دلار خریداری کنید. 


2-    تنظیمات راحت 

گوشی های اندروید گزینه های زیادی برای تنظیمات به شما می دهد. می توانید با تقریبا هر چیزی تنظیمات پیش فرض را عوض کنید. همچنین همه اپلیکیشن های موبایل که از بازار اندروید خریداری می شوند با گوشی های اندروید سازگار هستند و به راحتی تنظیم می شوند. 


3-    پلت فرم منبع باز 

بهترین چیز در مورد اندروید این است که یک سیستم عامل منبع باز است. این موضوع قابلیت پشتیبانی گسترده را به برنامه نویسان می دهد تا این پلت فرم را گسترش دهند و بهبود بخشند. همچنین این قابلیت به کاربران این آزادی را می دهد تا بدون نگرانی در مورد مشکلات مجوز ایده های خود را مشارکت دهند. 


4-    به محصولات گوگل متصل است

از انجایی که اندروید متعلق به گوگل است، به همه محصولات گوگل، از جمله جی میل ،گوگل داکس، گوگل مپس، گوگل پلاس و غیره متصل است. همه داده ها تنظیمات سرویس های گوگل مانند گوگل تاک، گوگل پیکاسا، جی میل و غیره به صورت خودکار روی دستگاه شما کپی می شوند. همه این ها همچنین امکان دسترسی به کاربران را به تعداد زیادی اپلیکیشن می دهد که می توان از آن ها روی گویشی و کامپیوتر شخصی استفاده کرد. 

5-    انعطاف پذیری ویجت ها 

یکی از بهترین چیزها درمورد اندروید این است که می توانید به راحتی روی صفحه اصلی خود ویجت قرار دهید که به شما امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن هایی که روی گوشی شما هستند را می دهد و می توانید بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن همه اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد آن ببینید. روی آیفون شما نمی توانید روی صفحه اصلی خود ویجت قرار دهید. 


6-    پشتیبانی بسیاری از وندور ها 

برخلاف دیگر سیستم عامل های موبایل مانند IOS و سیمبین که توسط سازندگان آن ها کنترل می شوند- IOS اپل و سیمبین نوکیا- اندروید پشتیبانی شرکت های سازنده بزرگی مانند سامسونگ، سونی، اچ تی سی و ال جی را دارد. حتی وندور های کامپیوتر مانند ایسر و دل نیز دستگاه های مبتنی بر اندروید دارند. بزرگ ترین مزیت برای کاربران این است که حق انتخاب بسیار زیادی دارند. 


7-    راه انداز های سفارشی 

اگر از راه انداز گوشی های اندروید خوشتان نمی آید می توانید به راحتی آن را با دیگر راه اندازها عوض کنید. می توانید انواع مختلفی از اپلیکیشن های راه اندازهای سفارشی را در پلی استور امتحان کنید و هر چیزی از طرح بندی صفحه اول گرفته تا انتقال صفحه و حتی ظاهر را تغییر دهید. 
در اپلیکیشن های راه انداز هیچ ریسکی وجود ندارد و می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. 


8-    ROM های سفارشی 

می توانید استاک رام را که با دستگاه اندروید شما می آید تغییر دهید. با این کار می توانید عملکرد گوشی خود را ارتقا دهید و یا به بعضی از ابزارها و اد-آن ها دسترسی پیدا کنید. راه اندازهای سفارشی نهایت شخصی سازی اندروید است، اما باید تمرین کنید تا کاری را اشتباه انجام ندهید و به مشکل بربخورید. 


9-    قیمت مناسب

بهترین چیز برای کاربران این است که وقتی می خواهید یک دستگاه اندروید خریداری کنید لازم نیست نگران قیمت آن باشید. می توانید دستگاهی در محدوده قیمتی 250 تومان تا 3 میلیون تومان بیابید. پس بدون توجه به وضعیت مالی، می توانید گوشی مورد نیاز خود را داشته باشید. علاوه بر آن اندروید گزینه ها و قابلیت های بسیار بیشتری از هزینه ای که پرداخت کردید به شما ارائه می دهد. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر