پیتزا هات از الگوریتم و GPS برای افزایش فروش خود استفاده می‌کند

پیتزا هات از الگوریتم و GPS برای افزایش فروش خود استفاده می‌کند

هم رسان: صاحبان صنایع غذایی در کنار بهبود کیفیت غذا، به دنبال استفاده از فناوری‌های جدید برای افزایش فروش خود هستند. بهترین مثال در این مورد پیتزا هات است که در مکانیزم تحویل غذای خود تحولات جالبی ایجاد کرده است.

به گزارش هم رسان، این رستوران با استفاده از الگوریتم‌های خاص، حجم سفارش‌ها و همین‌طور در دسترس بودن رانندگان برای ارسال غذاها را در نظر می‌گیرد و به این ترتیب قبل از سفارش غذا به مشتری می‌گوید که چقدر طول می‌کشد تا پیتزای آن‌ها به دستشان برسد. همچنین پیتزا هات، از قابلیت مکان یابی GPS برای رانندگانی که سفارش‌ها را تحویل می‌دهند استفاده می‌کند و به این ترتیب می‌تواند زمان تحویل سفارش را تخمین بزند. تنها کافی است مشتریان به وب سایت این رستوران و یا نرم افزار مربوط به آن بر روی گوشی‌های هوشمند خود مراجعه نمایند تا متوجه شوند پیک پیتزا چقدر به خانه آن‌ها نزدیک شده و دقیقاً چه زمانی به درب منزلشان می‌رسد.بسیاری از تجارت‌های مختلف از این دست فناوری‌ها برای افزایش سود خود بهره برده‌اند و فقط پیتزا هات نیست که وارد این عرصه شده است. برای مثال رستوران تاکو بیل، یک برنامه برای ایجاد منوهای پیچیده معرفی کرده و یا رستوران دومینو سفارش غذا از طریق پیام صوتی و یا شکلک‌های توییتر را فراهم آورده است. مک دونالد نیز پنج سالی می‌شود فناوری‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است. برای مثال می‌توان به ارسال خدمات و منوهای مختلف از طریق بلوتوث به مشتریان اشاره نمود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر