انتشار اندروید مارشمالو برای گلکسی نوت اج در اروپا

انتشار اندروید مارشمالو برای گلکسی نوت اج در اروپا

مارشمالو نسخه گلکسی نوت اج را که در بازارهای اروپا فروخته شده، هدف قرار داده است.

سامسونگ پیوسته آپدیت هایی را برای مجموعه گسترده گوشی های هوشمند و تبلت هایش روانه بازار کرده است. علاوه بر منتخب های مشهودش مانند گلکسی اس 6  و دیگر پرچمداران اخیرش، هم اکنون این تولید کننده کره ای مارشمالو را به میان رده هایی مانند گلکسی A9 و دستگاه هایی مانند نوت اج می دهد.

نوت اج به خاطر صفحه نمایش منحنیش مسیر موفقیت آمیزی را برای سامسونگ باز کرد. این دستگاه در پاییز 2014 در کنار گلکسی نوت 4 انتشار یافت، که آپدیت مارشمالوی خود را چند هفته پیش دریافت کرد.هم اکنون مارشمالو نسخه گلکسی نوت اج را که در بازارهای اروپا فروخته شده، هدف قرار داده است. اندازه این آپدیت 1.5GB  است و شماره سیستم عامل را به N915FYXXU1DPE1 تغییر می دهد.ما هنوز نمی دانیم که این آپدیت چه نوع تغییراتی را به ارمغان می آورد، اما حداقل انتظاری ک داریم این است که با نوت 5 مطابقت کند. ویژگی هایی مانند حالت Doze  ،  مجوز جدید مارشمالو، و Google Now on Tap  بخش هایی از این به روز رسانی خواهند بود.

شما می توانید برای خودتان این آپدیت را از طریق Settings>About phone بررسی کنید ، و یا با اتصال نوت اج به Samsung’s PC companion آن را چک کنید.برای این که یک نمای کلی از دستگاه های سامسونگی که تا به امروز این آپدیت را دریافت کرده اند ببینید update roundup را بررسی کنید.اگر شما آپدیت نوت اج خود را دریافت کرده اید نظرتان را راجع به آن بگویید.

منبع خبر: androidauthority

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر