راهی آسان برای بازیابی کلمه عبور فراموش شده وای فای

راهی آسان برای بازیابی کلمه عبور فراموش شده وای فای

اگر نمی توانید کلمه عبور وای فای را به یاد بیاورید، عصبی نشوید! با خواندن راهنمایی زیر خواهید دید که چگونه آنها را به سرعت بازیابی می کنید.

استفاده از کامپیوتر به مدت طولانی و اتصال به شبکه های مختلف بی سیم بدان معنی است که شما احتمالا کلمات عبورتان را فراموش کرده اید ، هرچند آنها هنوز در سیستم ذخیره هستند.اگر هنوز هم به این شبکه های وای فای دسترسی دسترسی دارید و در حال برنامه ریزی برای نصب مجدد ویندوز هستید یا اگر می خواهید دسترسی به اینترنت را به یک دوست امکان پذیر سازید، لازم است کلیدهایشان را بازیابی کنید. هر کسی می داند که چگونه از طریق تنظیمات ویندوز این کار را انجام دهد، اما شما باید مراحل پیچیده ای را طی کنید. برنامه های کاربردی ای وجود دارند که ساده تر هستند، مانند WirelessKeyView، WiFi Password Decryptor  و SterJo Wireless Passwords. کلمات عبور فراموش شده وای فای را می توان مانند کلید محصول ویندوز بازیابی کرد.

هر سه این برنامه های کاربردی قابل حمل هستند، بنابراین نیازی به نصب آن ها نیست. برای راه اندازی ابزارها فقط روی فایل exe  آن ها دوبار کلیک کنید، چه آنها را در یک درایو USB  ذخیره کرده باشید و یا آنها را از روی یک دیسک محلی اجرا کرده باشید.

WiFi Password Decryptor

هنگامی که WiFi Password Decryptor اجراشد  روی دکمه Start Recovery  کلیک کنید تا یک اسکن کامپیوتری شروع شود. این فرآیند طولانی نیست، پس از آن شما می توانید نام وای فای (SSID)، تنظیمات امنیتی مانند (WPA2PSK AES)، نوع (PassPhrase)، کلید کلمه عبور (Hex) و کلید رمز را مشاهده کنید.برای باز کردن منو راست کلیک کنید و رمز عبور (که در ستون کلید رمز عبور نشان داده شده) را کپی کنید.در غیر این صورت، شما می توانید تمام اطلاعات را در فایلی با فرمت .html ، .txt  ، .xml  با کلیک کردن روی دکمه Export   ذخیره کنید و مقصد و نام فایل را مشخص کنید.

SterJo Wireless Passwords
پس از شروع  SterJo Wireless Passwords ، کلمات عبور ذخیره شده وای فای را به طور خودکار تشخیص می دهد و SSID  (نام) ، رمز عبور ، نوع احراز هویت(مانند WPA2PSK) و حالت رمزگذاری (مانند AES)  را برای هر شبکه نشان می دهد.برای باز کردن منو، راست کلیک کنید و رمز عبور انتخاب شده را کپی کنید. بعد، شما باید آن را درون یک سند متنی paste  کنید تا آن را از دست ندهید. اگر می خواهید تمام جزئیات مربوط به تمام ورودی ها را ذخیره کنید، منوی فایل را باز کنید و روی Save As...  کلیک کنید یا  Ctrl + S را فشار دهید، و همچنین به  SterJo Wireless Passwords  بگویید که می خواهید متن سند را در آن ذخیره کنید(با فرمت .txt ) و هر چه می خواهید آن را نام گذاری کنید.

WirelessKeyView
همه شبکه های بی سیم مشخص شده توسط این نرم افزار در هنگام راه اندازیش به صورت خودکار فهرست می شوند، بنابراین شما می توانید نام شبکه (SSID)، نوع کلید مانند WPA2-PSK))، کلید (Hex)، کلید (ASCII)، نام آداپتور، آداپتور GUID، نوع احراز هویت مانند WPA2PSK))، نوع رمزگذاری (مانند AES)، نوع اتصال (مانند ESS)، آخرین تاریخ و زمان تغییر، و نام فایل (با مسیر کامل) را برای هر شبکه وای فای بررسی کنید.همچنین این امکان وجود دارد که با انتخاب Save Selected Items  تمام اطلاعات نمایش داده شده را درون یک فایل ذخیره کنید.  

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر