گوگل با اپل دست به یقه شد!

گوگل با اپل دست به یقه شد!

در کنفرانسGoogle I/O 216 به نظر میرسد ، گوگل با برنامه ریزی بسیار دقیقی به جنگ اپل رفته است .

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، چند روز پیش ، گوگل در کنفرانس Google I/O خبر از اجرا شدن تمامی نرم‌افزارهای موجود در گوگل پلی بر روی کروم بوک ها داد .
با اجرایی شدن این طرح زنگ خطر برای شرکت های اپل و مایکروسافت که سالیان سال است بر کامپیوترها خانگی فرمانروایی می کنند ، به صدا درآمده است .
اجرای اپ های تبلت بر روی لپ تاپ ، یک آرزوی دیرین برای کاربران بوده است . خبر جدیدی  که گوگل به توسعه دهندگان داده است ، نشان از عوض شدن سلیقه خرید کاربران می دهد . بسیاری از کاربران به این نتیجه رسیده اند که به جای هزینه برای خرید لپ تاپ ، می توانند یک کروم بوک تهیه کنند . با این کار هم کلیه امکانات یک لپ تاپ را دارند و هم میتوانند نرم‌افزارهای اندرویدی را بر روی آن ها نصب کنند . در واقع با یک تیر دو نشان را زده اند .
اپل باید به فکر راهی برای مسیری که گوگل در پیش گرفته است باشد . در حال حاضر بسیاری از نرم افزارهای کاربردی اعم از : فتوشاپ ، اتوکد ، آفیس ، پلیر و … بر روی اندروید قابل اجرا میباشد و زین پس تمامی این ویژگی ها بر روی کروم بوک ها منتقل میشوند .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر