HTC به منظور حل مشکلات باطری در One M9 حذفِ عکس هایِ گوگل (Google Photos) را پیشنهاد میکند

HTC  به منظور حل مشکلات باطری در One M9 حذفِ عکس هایِ گوگل (Google Photos) را پیشنهاد میکند

 

آپدیتِ نرم افزاری اخیر که توسط شرکت HTC برای گوشیِ پرچدار این شرکت یعنی HTC One M9 عرضه شده است مشکلات بزرگی را برای مالکان این گوشی ایجاد نموده است. اکثر کاربرانی که گوشی خود را به نسخه ی 1.40.401.8 آپدیت نموده اند از مشکل طولانی شدن زمانِ شارژ دستگاه خود شکایت دارند.

البته وقتی که میگوییم زمانِ شارژ شدن دستگاه طولانی شده است منظور ما این است که با توجه به اینکه متخصصان Phone Arena زمان متوسط شارژ شدنِ کاملِ این دستگاه را یک ساعت و 46 دقیقه اعلام کرده اند – ولی بعد از نصب آپدیت جدید کاربران شاهد افزایشِ بیش از حد زمان لازم برای شارژ این دستگاه شده اند. در یک عکس از صفحه نمایش گوشی که در سایت ایتالیایی WebTrek.it منتشر شده , زمان تخمینی شارژ شدنِ کامل این گوشی 13 ساعت نشان داده شده است.

htc-one-m9 story

این در حالیست که اکثر کاربران علاوه بر مشکل طولانی شدن زمان شارژ , از زود تمام شدن شارژ باطری شان شکایت دارند.در یک سری از پاسخ های شرکت HTC به مشتریانش در سایت تویتر , این شرکت به مشکلات ایجاد شده در بخش طول عمر باطری و زمان شارژ اذعان نمود و این مشکلات را ناشی از آپدیتِ جدیدِ ارایه شده به این گوشی اعلام نمود.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر