با کدهای QR کاربران ویندوز 10 به عیب یابی سیستم خود می‌پردازند

با کدهای QR کاربران ویندوز 10 به عیب یابی سیستم خود می‌پردازند

هم رسان: هیچ کس از دیدن صفحه آبی مرگ (BSOD) در ویندوز خوشحال نمی‌شود و دیدن این وضعیت می‌تواند فوق العاده خسته کننده باشد؛ به خصوص اگر شما درست در وسط انجام یک کار مهم بر روی سیستم خود باشید.

به گزارش هم رسان، اغلب کاربران نمی‌دانند دلیل این نقص چیست. با توجه به اطلاعات موجود بر روی صفحه نمایش آبی و کد توقف، شما احتمالاً قادر به یافتن علت مشکل ایجاد شده بر روی سیستم خود خواهید بود و راه‌حل مربوط به حل این مشکل، از طریق ارجاع شما به یک صفحه وب ارائه می‌شود.مایکروسافت با استفاده از کد QR می‌تواند در تشخیص خطاها و کدهای مشکل‌دار صفحه آبی مرگ، به متخصصان کمک کند. کاربران ویندوز 10 خیلی سریع می‌توانند کدها را اسکن کرده و مقالات و راه‌حل‌های مناسب را در صفحات وب بیابند.این ویژگی جدید در آخرین پیش نمایش ویندوز 10 یعنی بیلد 14316 ارائه خواهد شد. اگر شما یک BSOD در بیلد جدید تجربه کنید، با QR کدی روبرو می‌شوید که به منظور عیب‌یابی شما را به یک صفحه از وب هدایت می‌کند. در بیلدهای جدیدتر و در به روز رسانی آینده در تابستان امسال، این کد دقیقاً شما را به صفحات مربوط به مشکل ایجاد شده بر روی سیستم‌هایتان هدایت می‌کنند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر