حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۰ اعلام شد

حداقل سیستم مورد نیاز ویندوز ۱۰ اعلام شد

طبق مطلبی که در وبسایت توسعه دهندگان شرکت ساکن ردموند آمده است، آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ که قرار است تابستان امسال از راه برسد حداقل به دو گیگابایت حافظه رم نیاز دارد و این کمترین میزان مموری برای نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز است که از سوی شرکت مورد بحث اعلام شده، در حالی که پیشتر این رقم برابر با یک گیگابایت برای نسخه های ۳۲ بیتی بود.

در مورد پیش نیازها برای استفاده از ویندوز ۷ و نسخه های بعد از آن نیز باید بگوییم که به پردازنده هایی با حداقل سرعت کلاک ۱ گیگاهرتز مورد نیاز خواهد بود؛ سیستم های گرافیکی باید از اینترفیس DirectX 9 مایکروسافت پشتیبانی کنند و برای نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی نیز به ترتیب ۱۶ و ۲۰ گیگابایت حافظه داخلی احتیاج است.

بیلد جدید ویندوز ۱۰ با شماره ۱۶۰۷ قرار است که در تاریخ هشتم مردادماه عرضه شود که دقیقا یک سال بعد از ارائه اولیه ویندوز ۱۰ است.

تغییرات در این نسخه نیز عبارتند از بهبودهایی در دستیار صوتی کورتانا و قابلیت لاگین Hello، پشتیبانی از استایلوس به لطف قابلیتی موسوم به Windows Ink و افزوده شدن گروهی تحت عنوان All Apps یا تمام اپلیکیشن ها به منوی استارت.

تردیدی نیست که دستگاه های موبایل بهره مند از ویندوز بسیار معدودند اما این پلتفرم همچنان وزنه ای بزرگ در عرصه کامپیوترهای شخصی محسوب می شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر