کونامی از بازی PES 2017 به طور رسمی رونمایی کرد

کونامی از بازی PES 2017 به طور رسمی رونمایی کرد

شرکت کونامی رسما از شماره‌ی بعدی در مجموعه بازی‌های Pro Evolution Soccer رونمایی کرده است. این شرکت به طور رسمی از بازی PES 2017 رونمایی کرد. یکی از ویژگی های جدید این بازی سیستم Real Touch نام دارد که با کمک آن بازیکن به روش های متفاوتی توپ را دریافت و کنترل می کند. با توجه به بازیکنی که با آن بازی می کنید، تکنیک های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی دیگر این بازی سیستم Precise Pass است که با استفاده از این سیستم، ویژگی دیگر بازی “Precise Pass” نام دارد.این ویژگی، قابلیت های دریافت توپ توسط بازیکن را گسترش داده به نوعی که بازی می تواند دقت پاس های ارسال شده را اندازه گیری کند.

 

 

 

همچنین با افزودن انیمیشن‌ها و حرکات جدید، دروازه‌بان‌ها کیفیت بسیار بالاتری پیدا کرده‌اند؛‌ طوری که گل زدن احساس خوبی دارد. علاوه بر آن شما می توانید تاکتیک‌ های مختلفی برای دفاع یا حمله به هنگام ارسال کرنرها بیچینید.

 کونامی هنوز از طرح کاور بازی رونمایی نکرده، به خاطر دارید که سال گذشته عکس نیمار برزیلی برای طرح کاور در نظر گرفته شده بود. قرار است Pro Evolution Soccer 2017 در پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس۳۶۰، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۳، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر