گوشی اسرار آمیز سونی در GFXBench !

گوشی اسرار آمیز سونی در GFXBench !

سونی اخیرا تصاویر زیادی را از نسل جدید گوشی های خود منتشر کرده است . از آنجایی که این سازنده چند وقت پیش رسما به ساخت گوشی های سری Z پایان داد و نسل جدیدی از محصولات خود مانند اکسپریا X ، ایکس پرفورمنس ( X Performance ) را با اندیس X معرفی کرد و با توجه به راه اندازی یک خط تولید جدید در قالب گوشی های سری XA ، عجیب نیست که خبرهایی در مورد تست یک محصول اسرارآمیز دیگر نیز از این سازنده شنیده شود .

البته عرضه گوشی های جدید توسط یک سازنده کهنه کار هرگز چیز بدی نبوده است و این مطلب در مورد گوشی هوشمند جدید سونی که ظاهرا با شماره سریال 24UJ95LH34QX77B1 در جی اف ایکس بنچ حاضر شده است نیز صدق می کند . طبق اطلاعات منتشر شده توسط این پایگاه اطلاعاتی گوشی جدید شباهت های زیادی با مدل ایکس پرفورمنس دارد . جی اف ایکس بنچ گفته است که محصول جدید نیز مانند آخرین گوشی پرچم دار سونی از یک پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 و یک رم 3 گیگابایتی بهره می برد . البته نکته ای که بیشتر باعث تعجب همگان شده این است که سونی در ساخت مدل ایکس پرفورمنس از یک نمایشگر 5 اینچی استفاده کرده بود در حالی که مبارز جدید خود را به یک نمایشگر 5.1 اینچی 1920 در 1080 پیکسلی مجهز کرده است . 

توجه به این نکته نیز خالی از لطف نیست که جی اف ایکس بنچ اطلاعات خود را با بررسی سخت افزارهای داخلی یک محصول بدست می آورد از این رو باید در مورد صحت اطلاعات عرضه شده توسط این پایگاه اطلاعاتی کمی تردید داشت ؛ با وجود این تفاوت های برجسته دیگری نیز بین محصول جدید و ایکس پرفورمنس وجود دارد به طور مثال ایکس پرفورمنس برای تصویر برداری یک دوربین کمبو 23 مگاپیکسلی را در کنار یک دوربین 13 مگاپیکسلی در اختیار کاربر می گذارد در حالی که گوشی جدید از یک دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره می برد . 

با همه این تفاسیر می تواند احتمال داد که سونی می خواهد یک دستگاه جدید را وارد بازار کند اگرچه که می توان انتظار داشت که گوشی جدید مدل ارتقاء یافته ایکس پرفورمنس باشد که هنوز وارد خط تولید نشده است . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر