آینده Siri ، دستیار مجازی اپل !

آینده Siri ، دستیار مجازی اپل !

اپل برای اولین بار Siri ، دستیار مجازی شخصی کاربر ، را در آیفون 4s معرفی کرد . علی رغم این که قابلیت های این دستیار صوتی از آن زمان تا به حال به میزان زیادی افزایش یافته است ، هنوز هم Siri یک دستیار مجازی محسوب می شود ؛ با وجود این ظاهرا در دنیای کتاب های کمیک اوضاع به گونه دیگری است به این نحو که Siri می تواند از زندان خود خارج شود و کارهایی را انجام دهد که در دنیای واقعی نسبت به انجام آن ها ناتوان می باشد .

یک داستان کارتونی با نام Thatababy که در نرم افزار گو کمیک ( Go Comic ) قرار دارد ، نشان داد که Siri در صورت داشتن یک ماهیت فیزیکی چه قابلیت هایی می توانست داشته باشد . می توان گفت که در چنین شرایطی Siri می تواند عملکرد یک روبات را داشته باشد ؛ روباتی پیشرفته که قادر به انجام کارایی است که انسان ها نسبت به انجام آن ها دل خوشی ندارند ؛ به طور مثال فرض کنید که چقدر خوب می شود که اپل Siri را قادر سازد که عوض کردن پوشاک نوزادان را نیز بر عهده بگیرد .

تصویر کارتونی فوق یکی از کارهای بزرگی را که انسان ها دوست دارند Siri قادر به انجام آن باشد ، نشان می دهد . این تصویر کارتونی نشان می دهد که خانواده ها طرفدار دستگاه های هوشمند هستند . آی پد قرار گرفته در دست مادر این فرزند کارتونی همین ایده را نشان می دهد . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر