اپل امروز نسخه ی بتای سیستم عامل X EI Capitan را عرضه می کند

اپل امروز نسخه ی بتای  سیستم عامل  X EI Capitan را عرضه می کند


به تازگی اپل تست های بتای عمومی را پیش از ارایه ی رسمی سیستم عامل X اجرا می نماید. درست مانند کاری که سال گذشته با Yosemite انجام داد، برای جدیدترین نسخه از سیستم عامل X خود یعنی EI Capitan نیز یک دوره ی آزمایشی اجرا و استفاده (آزمون بتا) برگزار نموده است. این سیستم عامل در انتهای امسال و به صورت مجانی در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.


سیستم عامل X EI Capitan برای اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی نرم افزار در ماه گذشته رونمایی شد و شایعاتی را در زمینه ی بهبود چند وظیفه ای بودن (multitasking)، نمای دو نیم شده برای برنامه ها، تب های سنجاق شده برای مرورگر سافاری و به روز رسانی هایی برای برنامه ی نقشه های اپل (Apple Maps) را با خود همراه نمود.

توسعه دهندگان نرم افزار در ژوئن به این سیستم عامل جدید دست پیدا کردند ولی امروز هرکسی با رفتن به این آدرس و ثبت نام می تواند این سیستم عامل را بر روی سیستم خوب نصب و اجرا نماید. درست مانند هر پیشنگارش دیگری از سیستم های عامل توصیه می شود که این سیستم را بروی ماشینی که کارهای اصلی خود را با آن انجام می دهد نصب نکرده و در عوض آن را بر روی پارتیشن جداگانه ای نصب نمایید.
این سیستم عامل تا اکتبر عرضه ی عمومی نخواهد داشت پس مشخص است که باید کارهایی در زمینه ی بهبود آن انجام گردد. پس اگر طاقت صبر کردن تا اکتبر را ندارید می توانید از همین امروز از این سیستم عامل استفاده نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر