سرفیس فون جدید در 3 مدل ؛ رم 8GB و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 830 !

سرفیس فون جدید در 3 مدل ؛ رم 8GB و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 830 !

زمان همیشه به سمت جلو حرکت می کند و به همین دلیل باید مطلب درج شده در این خبر را جدی بگیرید . اخیرا ویبو ( Weibo ) ، یکی از سایت های سرشناس چینی شایعاتی را در مورد سرفیس فون مایکروسافت منتشر کرده است . برخی از این سرنخ ها با جزییاتی که ماه پیش در مورد این دستگاه منتشر شد هماهنگی دارد اما علاوه بر این جزییات مطالب دیگری نیز توسط ویبو ارائه شده است .

طبق گزارش های ویبو ، مایکروسافت در نظر دارد که در سه ماهه اول سال 2017 از گوشی خود رونمایی کند . ظاهرا همان طور که در ماه گذشته گفته شده بود این مبارز جدید از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 830 بهره می برد ؛ البته یک هفته قبل از این که این خبر منتشر شود ، مایکروسافت از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 830 ( MSM8998 ) به عنوان تراشه ای یاد کرد که پلت فرم ویندوز 10 موبایل آن را پشتیبانی می کند . 

ماه گذشته همچنین شایعه شد که سرفیس فون در سه مدل وارد بازار می شود . از قرار معلوم مایکروسافت می خواهد با سرفیس فون جدید کاربران عمومی ، طرفداران گوشی های هوشمند قدرتمند و بازرگانان را هدف بگیرد زیرا شایعه های منتشر شده از این امر حکایت می کنند که سرفیس فون جدید در مدل های دارای رم های 3 ، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 32 ، 128 و 500 گیگابایتی به میدان می آید . 

ویبو می گوید دو مدل نهایی سرفیس فون مایکروسافت با توجه به نرخ ارز احتمالا با قیمت هایی بیش از 900 دلار وارد بازار می شوند . مجهز کردن یک گوشی به آخرین سخت افزارهای موجود در بازار چندان بد نیست اما این کار نمی تواند فاصله نرم افزاری مایکروسافت را با سایر سازندگان کاملا برطرف سازد . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر