مدل بین المللی سامسونگ گلکسی A9 Pro تایید شد !

مدل بین المللی سامسونگ گلکسی A9 Pro تایید شد !

در حدود دو ماه پیش سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی A9 Pro رونمایی کرد ؛ فبلتی که به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی و برخی از ویژگی های گوشی های پرچم دار نظیر رم 4 گیگابایتی ، سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو و باتری قدرتمند 5000 mAh مجهز است . طبق خبرهای موجود اخیرا سازمانی به نام WiFi Alliance به یک گوشی سامسونگ با شماره سریال SM-A910F نیز مجوز فروش داده است . ظاهرا این گوشی هوشمند مدل بین المللی سامسونگ گلکسی A9 Pro می باشد که شماره سریال SM-A9100 را بر روی خود داشت .

گلکسی A9 Pro از یک پردازشگر 625 کوالکوم اسنپدراگون بهره می برد . این تراشه قدرتمند تا به حال در کارهای روزمره کارایی و بازدهی مطلوبی را از خود نشان داده است . اسنپدراگون 625 به توانمندی اسنپدراگون 820 نیست اما مشخصات برجسته دیگری در گلکسی A9 Pro وجود دارد که عدم برابری این دو تراشه را کم رنگ می سازد ؛ به طور مثال گلکسی A9 Pro از یک نمایشگر 6 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی بهره می برد که در مقایسه با نمایشگر نوت 5 بزرگ تر است . این دستگاه علاوه بر این به یک باتری قدرتمند 5000 mAh نیز مجهز شده است که در حال حاضر کمتر گوشی هوشمندی در بازار آن را در خود دارد . از دیگر مشخصات برجسته این دستگاه می توان به دوربین 16 مگاپیکسلی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 گیگاپیکسلی آن اشاره کرد . 

سامسونگ دو ماه پیش در چین گلکسی A9 Pro را در معرض عموم قرار داد و انتظار می رود که این محصول را به زودی در بازارهای غیر آسیایی نیز عرضه کند . منبع این خبر گفته است که گلکسی A9 Pro در مدل های تک و دو سیم کارته به بازار می آید اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چه بازارهایی این دستگاه را در خود ببینند . باید به این نکته نیز اشاره کرد که سامسونگ می خواهد مدل بین المللی گلکسی A9 Pro را به یکی از تراشه های اگزینوس خودش مجهز سازد . 

در حال حاضر یکی از مراکز خرده فروشی لهستانی اعلام کرده است که سفارش های کاربران را برای گوشی هوشمند گلکسی A9 Pro دریافت می کند ؛ با توجه به این امر می توان گفت که به زودی برخی از مناطق قاره اروپا مسافر بین الملل جدید سامسونگ را در خود می بینند . سامسونگ هنوز مطلبی را در مورد عرضه گلکسی A9 Pro جدید در ایالات متحده منتشر نکرده است .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر