چگونه اپلیکیشن ها یا بازی ها را روی گوشی اندروید مخفی کنیم

چگونه اپلیکیشن ها یا بازی ها را روی گوشی اندروید مخفی کنیم

اگر می خواهید کاری کنید که دیگران اپلیکیشن های شما را روی گوشی اندرویدتان نبینند، راه هایی برای مخفی کردن آن وجود دارد.

شاید اپلیکیشن ها و یا بازی هایی روی گوشی اندروید خود داشته باشید که نمی خواهید دیگران به آن ها دسترسی داشته باشند. اگر می خواهید که هیچ کس نتواند به اپلیکیشن ها و یا بازی های روی گوشیتان دسترسی داشته باشد، اما هنوز هم می خواهید که از آن ها روی گوشی خود استفاده کنید، می توانید به راحتی آن ها را مخفی کنید.

اگر گوشی شما تاچ ویز مانند SGS3 را پشتیبانی نمی کند باید یک اپلیکیشن لانچر شخص ثالث نصب کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. در این باره، به شما پیشنهاد می دهیم که از  Go Launcher Ex استفاده کنید که در گوگل پلی استور موجود است. پس از نصب Go launcher EX با فشار دادن دکمه خانه می توانید آن را به صفحه اصلی پیش فرض خود تبدیل کنید.

سپس به کشو برنامه ها بروید (دکمه ای که در قسمت سمت راست پایین وجود دارد) و دکمه گزینه ها را فشار دهید، در این قسمت گزینه ای برای مخفی کردن اپلیکیشن ها میبینید. همه اپلیکیشن هایی را که می خواهید از کشو اپلیکیشن مخفی شوند را تیک دار کنید و گزینه اوکی را بزنید.

حال دیگر اپلیکشن هایی که انتخاب کردید دیگر در کشو اپلیکیشن ها دیده نمی شود.

اگر می خواهید که اپلیکیشن ها یا بازی های مخفی شده نشان داده شوند، به سادگی تیک آن ها را از منو مخفی اپلیکیشن ها بردارید و آن ها دوباره روی صفحه گوشی اندروید شما نمایش داده می شوند.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های مخفیبه محض این که به لانچر اصلی خود برگردید و یا اپلیکیشن را حذف کنید دوباره قابل رویت خواهند شد. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

امیر

چهارشنبه, 14 آبان 1399

برنامه ای که بازی ها پیدا نشود

پاسخ

ثبت نظر