اچ تی سی وان M9+ Prime Camera Edition رسمی شد !

اچ تی سی وان M9+ Prime Camera Edition رسمی شد !

پردازشگر مدیاتک هلیو X10 در کنار نمایشگر 5.2 اینچی !

اچ تی سی ماه گذشته در آلمان از گوشی هوشمند وان M9 پرایم کمرا ادیشن رونمایی کرد . این سازنده تایوانی هم اکنون مدل پلاس این دستگاه را نیز در هند در معرض عموم قرار داده است . نام این دستگاه هم اکنون در سایت ایندیا ایستور ( India eStore ) اچ تی سی ذکر شده است .

مشخصات فنی

گوشی وان M9 پلاس PCE از یک پردازشگر مدیاتک هلیو X10 ، نمایشگر 5.2 اینچی فول HD ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی اولترا پیکسل اچ تی سی ، باتری 2,840mAh ، سیستم عامل اندروید 5 لولی پاپ مجهز به نرم افزار کمکی Sense و اسکنر اثر انگشت که در جلو دستگاه نصب شده است ، بهره می برد . 

طبق اطلاعات منتشر شده این دستگاه 168 گرمی 15.09 سانتی متر طول ، 7.19 سانتی متر عرض و 0.96 سانتی متر ضخامت دارد . ظاهرا M9 پلاس PCE یک پرچسب قیمت 355 دلاری را با خود حمل می کند و هنوز برای فروش آماده نشده است . اچ تی سی اعلام کرده است که گوشی جدید خود را ابتدا در هند عرضه می کند . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر