شش اپلیکیشن تماس رایگان برتر برای اندروید

شش اپلیکیشن تماس رایگان برتر برای اندروید

با پیشرفت تکنولوژی و وجود اپلیکیشن های VoIP می توانید با هر نقطه از دنیا تماس تلفنی رایگان برقرار کنید. در اینجا شش تا از بهترین اپلیکیشن های تماس رایگان برای پلت فرم اندروید را به شما معرفی می کنیم.

اگر از یک گوشی اندروید استفاده می کنید و اینترنت گوشی G3 دارید. سپس می توانید برای ایجاد تماس های رایگان از VoIP  ( صدا روی پروتکل اینترنت) استفاده کنید. برای ایجاد یک تماس تلفنی رایگان، باید یک اپلیکیشن VoIP روی گوشی خود نصب کنید. در اینجا به چندتا از بهترین اپلیکیشن های تماس رایگان اشاره می کنیم. 

1-    لاین (Line)
این روزها، لاین بهترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن مسنجر اندروید است. در بین چهل کشور دنیا، از جمله چین، ژاپن، تایوان، تایلند، سنگاپور، مالزی، هنگ کنگ، مکزیک، روسیه، عربستان سعودی، امارات متحده و غیره این اپلیکیشن رتبه یک را کسب کرده است. با این اپلیکیشن می توانید با استفاده از اتصال G3 یا وای فای با دیگر کاربران لاین در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید. لاین برای بیشتر پلت فرم ها مانند اندروید، IOS، ویندوز فون و بلک بری موجود می باشد. 
همچنین شما می توانید با بیش از 100 نفر وارد یک چت روم شوید، عکس های خود را با اطلاعات مربوط به مکان تصویر بفرستید و با وجود استیکرها و اموجی های فراوان پیام رایگان بفرستید. 

2-    وایبر (Viber)
مانند لاین، وایبر نیز یک اپلیکیشن اندروید رایگان است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از اتصال اینترنت G3 یا وای فای با بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر دنیا تماس داشته باشید. وایبر برای اندروید، آیفون، ویندوز فون و بلک بری موجود می باشد. روی وایبر، شماره تلفن شما  ID شماست. این اپلیکیشن به صورت خودکار لیست مخاطبین گوشی شما را برای یافتن کاربران وایبر اسکن می کند. 

 

3-    کاکائو تاک (Kakao Talk) 
کاکائو تاک یک اپلیکیشن چت رایگان موبایل کره ای است که از سال 2010 تاسیس شده است، و بیش از 90 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد که البته بیشتر آن ها آسیایی، به خصوص ساکنان کره جنوبی می باشند. با این اپلیکیشن، می توانید پیام های رایگان بفرستید، تماس های رایگان با کاربران در سراسر دنیا بگیرید، چت گروهی خود را بسازید، قرارهای خود را تنظیم کنید و عکس و ویدئو بفرستید. همچنین می توانید خودتان تم و استیکر بسازید. 

4-    تانگو (Tango) 
تانگو نیز یکی از قوی ترین اپلیکیشن های تماس رایگان برای هردو اندروید و آیفون است. با این که به اندازه سه اپلیکیشن بالا پرطرفدار نیست، اما کیفیت آن بسیار بالاست. کیفیت تماسهای ویدئویی آن بی نظیر است. 
مانند وایبر، تانگو به شما امکان تماسهای صوتی ، پیام کوتاه و تماس ویدئویی رایگان را می دهد. در اضافه، با تانگو بازی هم می توانید بکنید. 

5-    اسکایپ (Skype) 
شاید اسکایپ پدر بزرگ همه گزینه های بالا باشد. بیشتر شما با اسکایپ که از سال 2003 با ما بوده است آشنایی دارید. این سرویس امروزه روی تقریبا هر پلت فرمی از جمله اندروید، آیفون، مک یا PC موجود می باشد. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد با G3 یا وای فای تماس های رایگان بگیرید. شما همچنین می توانید با اسکایپ تماس های ویدئویی نیز بگیرید. 

6-    نیمباز (Nimbuzz) 
نیمباز مسنجر یک اپلیکیشن دیگر VoIP است که به شما اجازه می دهد با دیگر کاربران نیمباز تماس های رایگان داشته باشید. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان برقراری چت با دوستانتان از طریق دیگر شبکه ها مثل فیسبوک، جی تاک و یاهو مسنجر را می دهد. می توانید پیام های چت نامحدود داشته باشید و با مسنجرهای معروف دیگر فایل به اشتراک بگذارید. نیمباز مسنجر برای اندروید، iOS، بلک بری، سیمبین، جاوا، ویندوز و مک موجود می باشد. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر