نوکیا رسما شرکت Withings سازنده ابزارهای تندرستی را به مالکیت خود در آورد

نوکیا رسما شرکت Withings سازنده ابزارهای تندرستی را به مالکیت خود در آورد

هنوز کمی بیشتر از یک ماه از زمانی که نوکیا اعلام کرد قصد خرید شرکت Withings را به قیمت 170 میلیون یورو دارد، نمی‎گذرد که این غول سابق دنیای گوشی‎های همراه خبر از پایان پذیرفتن این معامله داده است. معامله‎ای که زودتر از موعد پیش‎بینی شده‎ برای آن، یعنی سه ماهه‎ی سوم سال، صورت گرفته است. این شرکت فرانسوی سازنده‎ی گجت‎هایی که تمرکز بر امر سلامت دارند، از گجت‎های دنبال کننده‎ی فعالیت‎های ورزشی روزانه گرفته تا ترازوهای هوشمند، تبدیل به بنیاد واحد تجاری سلامت دیجیتال جدید نوکیا خواهد شد که مدیر عامل اجرایی سابق Withings یعنی آقای Cédric Hutchings، آن را اداره خواهد کرد.

برای شرکت فنلاندی نوکیا، این آخرین تلاش برای اثبات دوباره‎ی برند خود است، بعد از آن‎که مقدار عظیمی از فعالیت تجاری آن در عرصه‎ی گوشی‎های همراه در سال 2014 به قیمت 7.2 میلیارد دلار در اختیار مایکروسافت قرار گرفت (مایکروسافت از آن زمان به قیمت بسیاری اندکی مقدار زیادی از گوشی‎های رده پایین را فروخته، حتی با آن‎که آینده‎ی گوشی‎های لومیای آن هنوز در هاله‎ای از شک است). علاوه بر خرید شرکت Withings، نوکیا با ارائه‎ی دوربین سطح حرفه‎ای Ozo 360 خود به سمت دنیای سخت‎‎‎افزار واقعیت مجازی حرکت کرده است.

برای این‎که ببینیم زوج نوکیا – Withings چه چیزی ارائه می‎دهند، نیازی به زیاد صبر کردن نیست، چون این شرکت از الان در حال تبلیغ برای رویداد 20 خرداد در سانفرانسیکو است تا از آن برای معرفی اداره‎ی جدید خود در این شهر و منطقه‎ی Bay Area و هم‎چنین عرصه‎ای برای ارائه‎ی محصولات جدیدش، استفاده کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر