معرفی بازی F1 2016

معرفی بازی F1 2016

استدیو کودمسترز بازی F1 2016 را معرفی کرد که قرار است برای پلتفورم های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در تابستان امسال عرضه شود.

این استدیو گفت :

علاوه بر افزودن امکانات جدید ، چالش های جدیدی نظیر خیابان های باکو و آذربایجان به این بازی افزوده شده

در حالت حرفه ای این بازی ، بازیکنان می توانند افسانه خود را خلق کنند و همچنین سیستم ارتقای ماشین نیز در آن تعبیه شده است.
لی متر ، طراح بازی می گوید :

حالت حرفه ای و بسیاری بهبود های معرفی نشده در F1 2016 وجود دارد که نشان می دهد این عنوان بیش از عناوین پیشین خود دارای ویژگی است.

منطقه استقبال و تحقیق و توسعه نیز در این نسخه وجود دارد که بازیکنان می توانند در آن پیشرفت کنند.
اولین گیم پلی این بازی در نمایشگاه E3 امسال نشان داده خواهد شد.
آخرین عنوان از این سری با اسم F1 2015 امتیاز ۶ از ۱۰ را از گیم اسپات دریافت کرد.
دنی اُدوایر در مورد این بازی می گوید :

F1 2015 یک بازی فوق العاده خسته کننده بود ، حرکتی رو به جلو با یک لغزش ، مشکلات فنی جدی ، کمبود حالت های بازی و حالت چند نفره که عملکرد بدی روی رایانه های شخصی داشت در غیر اینصورت می توان آن را یک بازی فوق العاده در سبک خود دانست.
اگر توانستید F1 2015 را بدون کرش کردن برروی رایانه شخصی خود اجرا کنید و از بخش مسابقات آن نیز راضی بودید ، بنابراین شما از این بازی لذت خواهید برد اما درست مانند مسابقات فرمول یک ، اهمیتی ندارد که ماشین شما چقدر خوب باشد و همه چیز به رسیدن به پرچم شطرنجی بستگی دارد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر