تور، در مسیر توسعه

تور، در مسیر توسعه

سازندگان و توسعه‌دهندگان تور، در نشستی گرد هم آمدند تا در مورد تولید نسل آینده این نرم‌افزار، با یکدیگر همفکری و مشارکت کنند.

به گزارش واحد امنیت سایبربان؛ گروهی از سازندگان و توسعه‌دهندگان تور در نشستی در مونترال کانادا، دور هم جمع شدند و در مورد راهکارهای گوناگون توسعه این نرم‌افزار با یکدیگر به همفکری پرداختند. در این اجلاس، سازندگان، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های توسعه در پیش روی این نرم‌افزار را، ایجاد سامانه‌هایی برای تولید شماره‌های متعدد عنوان کرده‌اند. این شماره‌ها، یکی از مبانی مورد استفاده در نرم‌افزار تور محسوب می‌شود. همچنین در این نشست مشترک، کلیه سناریوهای احتمالی برای بالا بردن امنیت همه‌جانبه این نرم‌افزار پرطرفدار مورد بررسی قرار گرفته است.
در این اجلاس، همچنین طرحی با عنوان 224، موردبررسی قرار گرفت که طرح ایجاد سامانه تولید شماره در نرم‌افزار تور، به عنوان بخشی از این طرح محسوب می‌شود. پیش‌ازاین، ایجاد آدرس‌های 55 کاراکتری، در دستور کار نرم‌افزار تور قرار داشت. سازندگان معتقدند، در صورت اجرای طرح دوم، نباید طرح اول از دسترس عموم خارج شود و کاربران تور باید به هر دو شیوه دسترسی داشته باشند.
نرم‌افزار تور، یکی از نرم‌افزارهای مخفی سازی هویت کاربران در فضای مجازی محسوب می‌شود و همین موضوع سبب شده است تا سازمان‌های امنیتی نظیر FBI یا CIA، به بهانه مبارزه با تروریسم به آن‌ها نفوذ کرده و اقدام به تله گذاری در آن کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر