گلگسی نوت 7 ادج با دوربین دو قلو می آید !

گلگسی نوت 7 ادج با دوربین دو قلو می آید !

می توانید از 15 تا 21 ماه اوت ( 25 تا 31 مرداد ماه ) منتظر نوت جدید باشید .

هر چه زمان می گذرد اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات محصول جدید سامسونگ ، گلکسی نوت 7 ، منتشر می شود . اخیرا خبرگزاری سم موبایل ( SamMobile ) نیز گفته است که سازنده کره ای در نظر دارد این گوشی جدید را با دوربین دو قلو وارد بازار کند ؛ البته این گفته در حال حاضر تنها یک شایعه محسوب می شود .

احتمال استفاده از چنین سخت افزاری در نوت 7 وجود داشت اما آنچه در کنار این مطلب باید به آن اشاره کرد این است که ظاهرا سازنده کره ای تصمیم خود را در زمینه عرضه گوشی جدید با شماره 7 قطعی کرده است .

دلیل این که گلکسی نوت 7 جانشین گلکسی نوت 5 شد این است که گلکسی پرچم دار جدیدی که توسط این سازنده وارد بازار شد و آیفونی که در آینده نزدیک به میدان می آید ، اندیس 7 را با خود یدک می کشند ؛ به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته است که با اعمال یک تغییر عددی از بروز آشفتگی در ذهن کاربران در مورد جدید ترین گوشی خود جلوگیری کند . 

منابع خبری زیادی اعلام کرده اند که اپل هم می خواهد آیفون 7 را به دوربین دو قلو مجهز کند از این رو می توان اطمینان داشت که سامسونگ گلکسی نوت 7 تنها دستگاهی نیست که با دوربین دو قلوی 12 مگاپیکسلی اصلی وارد بازار می شود . این سخت افزارها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که کاربران بتوانند با استفاده از آن ها با دو لنز جداگانه از فواصل دور و نزدیک تصویر برداری کنند به این ترتیب که یک لنز مسئولیت تصویر برداری از فواصل نزدیک و لنز دیگر مسئولیت تصویر برداری از فواصل دور و همچنین تصویر برداری با افکت پانوراما را بر عهده دارد .

 گلکسی نوت 7 ادج احتمالا اسکنر عنبیه چشم نیز خواهد داشت !

در مورد گلکسی نوت 7 سامسونگ شایعه های زیادی در اینترنت منتشر شده است ، به طور مثال ماه گذشته منابع خبری اعلام کردند که سازنده کره ای محصولاتی مانند Galaxy Iris و Galaxy Eyeprint را به صورت تجاری در انگلیس ، کره و ایالات متحده وارد بازار کرده است . با توجه به این خبرها می توان احتمال داد که نوت جدید به اسکنر عنبیه چشم مجهز شود . 

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 7

شایعه های منتشر شده از این امر حکایت می کنند که گلکسی نوت 7 جدید به یک نمایشگر 5.8 اینچی Slim RGB با رزولوشن QHD ، رم 6 گیگابایتی ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 823 ، باتری 4,000mAh ، قابلیت شارژ از طریق پورت USB نوع C ، استداندارد مقاومتی IP68 و همچنین یک هدست سازگار Gear VR نوع C مجهز می باشد ؛ با توجه به چنین مشخصاتی می توان گفت که نوت جدید یک حریف سرسخت برای سایر محصولات موجود در بازار محسوب می شود . این احتمال نیز وجود دارد که سازنده کره ای مدل ارزان تر این دستگاه را نیز با نام گلکسی نوت 7 Lite وارد بازار کند ؛ اگر چه که در این زمینه هنوز مطلبی منتشر نشده است . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر