سن دیسک از فلش‌های پرسرعت مجهز به USB-C رونمایی کرد

سن دیسک از فلش‌های پرسرعت مجهز به USB-C رونمایی کرد

سن دیسک در تولید انواع ماژول‌های حافظه تبحر خاصی دارد. محصولات این برند جزو گران‌ترین و البته باکیفیت‌ترین محصولات بازار است و طرفداران خاص خود را دارد. سن دیسک در کامپیوتکس 2016 از فلش‌های پرسرعت جدید خود رونمایی کرده که از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به گوشی‌های هوشمند متصل شود.

از زمانی که امکان اتصال حافظه‌های فلش به گوشی‌های اندرویدی از طریق کابل OTG فراهم شد تحول بزرگی در انتقال فایل به این گوشی‌ها رخ داد. همچنین فلش‌های متنوعی وارد بازار شدند که از درگاه مایکرو یو‌اس‌بی پشتیبانی می‌کنند و بدون نیاز به کابل OTG می‌توان آنها را به گوشی وصل کرد.

اما ظاهرا درگاه USB-C کم‌کم در حال پیشروی در گوشی‌های هوشمند است و جایگاه مایکرو یو‌اس‌بی را تصاحب می‌کند. بنابراین شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی باید محصولات خود را با شرایط جدید تطبیق دهند.

ازاین‌رو شرکت مشهور SanDisk در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ از حافظه فلش جدیدی رونمایی کرده که به هر دو درگاه USB-A و USB-C مجهز است و می‌تواند به گوشی‌هایی متصل شود که از ویژگی USB Host پشتیبانی می‌کنند و درگاه ارتباطی آنها USB-C است.

این فلش در ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار می‌شود و سرعت خواندن اطلاعات از آن حداکثر ۱۳۰ مگابیت بر ثانیه است. قیمت تمام‌شده این فلش در ظرفیت‌های مختلف آن به‌ترتیب ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۷۰ دلار اعلام شده و به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر