اجرای اوبونتو 15.4 بر روی تبلت مایکروسافت Surface Pro 3

اجرای اوبونتو 15.4  بر روی تبلت مایکروسافت Surface Pro 3


وجود ویدئویی در یوتیوب که شخصی نصب توزیع Ubuntu 15.4 را برروی لپ تاپ Surface Pro 3 مایکروسافت، نشان می داد، توجه ما را جلب کرد.


یک ویدئوی 30 دقیقه ای توسط افراد ماهر در TekLinux، طریقه ی نصب سیستم عامل لینوکس، توزیع اوبونتو 15.4 را در کنار ویندوز برروی لپ تاپ Surface Pro 3 به کاربران آموزش می دهد.
در واقع، این ویدئو به شما یاد می دهد که چگونه درایو Pro 3 را قسمت بندی کنید، و ابونتو 15.4 و درایورهای مورد نیاز را نصب کنید. چگونه هسته را دوباره کامپایل و نصب کنید زیرا درایورهای Surface Pro 3 با کرنل 3.19 پیش فرض لینوکس کار نمی کنند.
در توضیحات این ویدئو آمده است: " این راهنمای دستی که در باره اجرای درست ابونتو 15.4 بر روی Surface Pro 3 می باشد، برای من بسیار کمک کننده بود. البته باید هسته را دوباره کامپایل کنم ولی بسیاری از موارد دیگر، حل شده است."
بنابراین اگر شما هم یک تبلت Surface Pro 3 دارید و می خواهید که سیستم عامل ابونتو 15.4 را بر روی آن نصب کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که این ویدئو را مشاهده کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر