نسخه اندروید نرم افزار Bing بروزرسانی شد !

نسخه اندروید نرم افزار Bing بروزرسانی شد !

مایکروسافت در نسخه جدید آپشن های بیشتری را در اختیار کاربران گذاشته است .

مایکروسافت اخیرا بروزرسانی جدیدی را برای نرم افزار بینگ دستگاه های اندروید عرضه کرده است . این بروزرسانی ویژگی های بیشتری را در اختیار این نرم افزار گذاشته و آن را پیشرفته تر کرده است .

بینگ جدید در حال حاضر قابلیت جست و جوی تصویری را نیز پشتیبانی می کند به این نحو که تنها کافیست که کاربر یک تصویر خاص را سرچ کند تا نرم افزار تصاویر مشابه آن را نیز ارائه سازد . این ویژگی قابلیتی بسیار کاربردی محسوب می شود زیرا کاربر از این طریق می تواند در کوتاه ترین زمان از طریق یک تصویر بیشترین اطلاعات درخواستی خود را دریافت کند .  

نسخه جدید این نرم افزار همچنین می تواند پیشنهادهایی را برای جست و جوی تصویری و یا فیلمی ، از طریق وارد کردن یک لغت جداگانه ، در اختیار کاربر قرار دهد . از دیگر ویژگی های نرم افزار جدید می تواند به اسکنر بارکد آن اشاره کرد که خریدهای آنلاین را برای کاربران از سایت های مختلف تسهیل می سازد .

تمرکز بیشتر بر روی پلت فرم های iOS و اندروید

جدیدترین نسخه مایکروسافت بینگ ( 6.2.25182098 ) یک موفقیت بزرگ برای ردموند محسوب می شود ؛ طبق گزارش های منتشر شده توسط گوگل این نسخه تا به حال 5 میلیون بار توسط کاربران از گوگل پلی استور دانلود شده است . کاربران می توانند این نرم افزار را به طور رایگان و در سیستم عامل اندروید 4.0 و نسخه های بالاتر این پلت فرم اجرا کنند .

مایکروسافت اخیرا توجه زیادی به پلت فرم های اندروید و iOS داشته و اعلام کرده است که علی رغم انتقادهایی که از طرف کاربران به آن شده ، همچنان به این روند ادامه می دهد . در حال حاضر برخی از طرفداران اصلی ویندوز فون مایکروسافت را به دلیل نادیده گرفتن کاربران ویندوز فون و ارائه خدمات مطلوب برای کاربران اندروید و iOS به شدت مورد انتقاد قرار داده اند اما با وجود این ردموند همچنان در نظر دارد تا سرمایه گذاری های بزرگی را بر روی ساخت نرم افزار برای پلت فرم های رقیب انجام دهد تا کاربران این پلت فرم ها نیز بتوانند به سرویس هایی مانند بینگ ، آوت لوک ( OutLook ) و وان درایو ( OneDrive ) دسترسی بیشتری داشته باشند ؛ البته مایکروسافت اعلام کرده است که همچنان به ارتقاء پلت فرم ویندوز 10 موبایل نیز ادامه می دهد . ظاهرا این سازنده در نظر دارد در سال 2017 این پلت فرم را در کنار گوشی جدیدش ارائه کند . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر