تی موبایل بیشتر از سایر اپراتورها در آمریکا گوشی فروخت .

تی موبایل بیشتر از سایر اپراتورها در آمریکا گوشی فروخت .

آمار منتهی به فصل اول سال مالی 2016 در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا نشان می‌دهد اپراتور مخابراتی تی موبایل / T-Mobile بیشتر از رقبا فروخته است

به گزارش خبرآنلاین، هرچند در سطح ملی سومین اپراتور بعد از ورایزون و AT&T کمپانی تی موبایل است اما اعجاب‌انگیز اینکه این اپراتور توانسته بیشترین گوشی‌های هوشمند را در فصل اول سال مالی جاری به فروش رساند که برای خود رکوردی جدید محسوب می‌شود.

بر اساس آمار فروش‌های ژانویه تا آخر مارس، تی موبایل (به‌علاوه واحد MetroPCS که فروش پری-پید را دارد) 23 درصد از بازار فروش گوشی‌های هوشمند در ایالات‌متحده را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که در سال 2014 برای اولین بار تی موبایل با پشت سر گذاشتن کمپانی Sprint توانست جایگاه سوم بازار موبایل در سراسر امریکا را از آن خود کند و سال گذشته نیز با پشت سر گذاشتن AT&T دومین فروشنده گوشی‌های هوشمند در میان اپراتورهای مخابراتی بی‌سیم آمریکا شد.

همچنین ورایزون 22و 2 درصد در این مدت فروخت و به دنبال آن AT&T با کسب 20.2 درصد بازار رده سوم را از آن خود کرد و Sprint هم 16.7 درصدی شد.

جالب اینجاست که 8.6 درصد از فروش گوشی‌های موبایل در این مدت از طریق اپراتورهای بیرون از این 4 غول بزرگ انجام‌شده است و 9.4 درصد نیز کلاً ارتباطی به اپراتورهای بی‌سیم آمریکا نداشته است.

این امار همچنین تأیید می‌کند که میزان نگهداشتن موبایل و تعویض مجدد از دو سال بیشتر شده است و کاربران آمریکایی ترجیح می‌دهند موبایل‌های خود را بدون خرید جدید، نگه‌داشته و استفاده کنند.

سایر آمار را در نمودارهای زیر مشاهده می‌کنید:

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر