برنامه های Google Docs نوشتاری Google با جدیدترین آپدیت به ابزارهایِ ویرایشیِ کارآمدی مجهز میشوند.

برنامه های Google Docs نوشتاری  Google با جدیدترین آپدیت به ابزارهایِ ویرایشیِ کارآمدی مجهز میشوند.

برنامه های Google Docs و Google Sheets و Google Slides , با جدیدترین آپدیت به ابزارهایِ ویرایشیِ کارآمدی مجهز میشوند.

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که با آپدیت های ارائه شده یِ جدید به برنامه های Docs , Sheets و Slides , ویرایش کردن تمامی اسناد در موبایل بهبود یافته است.

شرکت گوگل نحوه ی ویرایشِ عنوان های اسناد (document titles) را خیلی راحت تر از قبل کرده و این کار از طریق مِنوی جاری در هر برنامه قابل انجام میباشد که این فرایند را بسیار سریع تر و راحت تر از قبل نموده است. شما هم اکنون میتوانید طرحِ یک اسلاید را به یک طرحِ از پیش تعریف شده در برنامه ی Slide تغییر دهید. همچنین در حالت " Office Compatibility Mode " شما قادر به پاسخ دهی به کامنت ها خواهید بود.

موارد زیر که توسط شرکت گوگل اعلام شده است لیستِ کامل از تغییراتِ سه برنامه ی Docs , Sheets و Slides میباشد :

- کاربران هم اکنون میتوانند مستقیما از طریق مِنوی جاری که در بالا سمت چپِ هر برنامه قرار دارد نسبت به ویرایشِ عنوان هایِ اسنادِ آفیس اقدام کنند , این کار فرایندِ تغییرِ نام را سریع تر و ساده تر از قبل نموده است.

- در داخل برنامه ی  Slides , کاربران میتوانند طرحِ اسلایدِ فعلی را به هر یک از طرح هایِ از پیش تعیین شده تغییر دهند که این کار به کاربران این اجازه را میدهد تا ارائه هاشان  (presentations) را با بازده بیشتری روی موبایل خود به روز رسانی کنند.

- کاربران هم اکنون میتوانند در حالت  " Office Compatibility Mode " در برنامه ی Docs به کامنت های خود پاسخ دهند. علاوه براین در این حالت , پیشنهادات و کامنت ها در ترتیبی که ایجاد شده اند در پانلِ کامنت نشان داده خواهند شد نه اینکه اول همه ی کامنت ها را نشان دهد بعد پیشنهادات را. آپدیتِ این سه برنامه هم اکنون در Google Play موجود است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر