وان پلاس 3 زیر تیغ تست گیک بنچ !

وان پلاس 3 زیر تیغ تست گیک بنچ !

وان پلاس 3 قرار است با استفاده از پلت فرم Loop VR در تاریخ 14 ژوئن ( 25 خرداد ) در معرض عموم قرار بگیرد . با توجه به آنچه که تا به حال در چین از این گوشی هوشمند منتشر شده است می دانیم که وان پلاس می خواهد این محصول را با چه مشخصاتی وارد بازار کند . چند وقت پیش شایعه هایی مبنی بر این که وان پلاس جدید در چند مدل و با چند قیمت مختلف عرضه می شود ، نیز منتشر شد ؛ امروز هم گیک بنچ اطلاعاتی را در زمینه نحوه عملکرد این دستگاه در یک تست بنچ مارک ارائه کرد .

دستگاهی که امروز مورد آزمایش قرار گرفت به یک رم 6 گیگابایتی ، پردازشگر چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون 820 و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز بود . گزارش های گیک بنچ نشان داد که وان پلاس 3 می تواند نتایج پایداری را از خود نشان دهد . این گوشی هوشمند در تست امروز با یک هسته 2394 امتیاز و با چند هسته 5635 امتیاز را کسب کرد . تست هایی که در گذشته از این گوشی هوشمند گرفته شده اند نیز تقریبا امتیازهایی مشابه را گزارش کرده اند به این نحو که وان پلاس جدید توانسته بود در سه تست با همین سخت افزارها ، با یک هسته به ترتیب امتیازهایی معادل 2277 ، 2400 و 2094 و با چند هسته به ترتیب امتیازهای معادل 5157 ، 5516 و 4944 را کسب کند .

مشخصات فنی وان پلاس 3

طبق گزارش های منتشر شده وان پلاس 3 از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی FHD ، اسکنر اثر انگشت و باتری 3000mAh  بهره می برد و قرار است در سه مدل مجهز به حافظه های داخلی 64 و 32 و 16 گیگابایتی وارد بازار شود . از قرار معلوم سازنده چینی مدل 16 گیگابایتی را به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز کرده است .

گیک بنچ علاوه بر نتایج تست خود تصاویری را از آنچه احتمالا مدل اولیه وان پلاس 3 محسوب می شود ، منتشر کرده است ؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که محصول نشان داده شده در این تصاویر به طور کامل شبیه به آنچه در تصاویر تنا آمده بود ، نیست .  

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر