آیا فبلت بعدی سامسونگ Galaxy Note 7 نام می‌گیرد؟

آیا فبلت بعدی سامسونگ Galaxy Note 7 نام می‌گیرد؟

درحالی که همه منتظر هستیم تا سامسونگ در اواخر تابستان از گلکسی نوت 6 رونمایی کند، شایعات جدید اینطور عنوان کرده‌اند که نسل بعدی گلکسی نوت به جای نوت 6، گلکسی نوت 7 نام خواهد گرفت.

انتظار بر این است تا سامسونگ در اواخر تابستان یا اوایل پاییز، زودتر از آیفون 7، از گلکسی نوت بعدی خود رونمایی کند. در ماه‌های گذشته شایعات زیادی در مورد Galaxy Note 6 شنیدیم، دستگاهی که نمایشگری 5.8 اینچی دارد، ضد آب است و از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

شایعات جدید حاکی از این است که سامسونگ برای هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های خود نام نسل بعدی گلکسی نوت را نه Galaxy Note 6، بلکه Galaxy Note 7 می‌گذارد تا با Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge هماهنگ‌تر شود.

همچنن با توجه به نقشه صنعتی فاش شده از این دستگاه، اینطور به نظر می‌رسد که Galaxy Note 7 نمایشگری دو طرف خمیده خواهد داشت و ابعاد آن نسبت به Galaxy Note 5 افزایش یافته است. علاوه بر این باید قلم S Pen جدیدتر و رابط USB-C را به ویژگی‌های جدیدش اضافه کرد. در فیلم زیر می‌توانید نگاهی به رندر ساخته شده براساس شایعات جدید بیاندازید.

به نظر شما تصمیم سامسونگ برای کنار گذاشتن نام Galaxy Note 6 و استفاده از Galaxy Note 7 درست است؟ فکر می‌کنید استفاده از نمایشگر دو طرف خمیده مورد استقبال کاربران قرار بگیرد یا نمایشگر تخت انتخاب مناسب‌تری برای سری نوت است.

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر