تصاویر جدیدی از Moto Z و آپشن های پشتی Moto Maker !

تصاویر جدیدی از Moto Z و آپشن های پشتی Moto Maker !

شاهکار فلزی جدید موتورولا ، موتو Z ، از جمله محصولاتی می باشد که توانسته است در مدتی کوتاه تیتر اصلی بیشتر سایت های خبری شود . علی رغم این که سازنده این دو محصول هنوز به طور رسمی از گوشی های جدید خود رونمایی نکرده خبرهای زیادی از این محصولات در فضای رسانه ای منتشر شده است . این خبرها از این امر حکایت می کنند که دو گوشی جدید موتورولا در تاریخ نهم ماه ژوئن ( 20 خرداد ) در معرض عموم قرار می گیرند .

امروز هم خبرگزاری helloMotoHK به واسطه MotClubHK تصاویر غیر رسمی دیگری را از این محصولات در فضای مجازی منتشر کرد . اولین تصویر نمای جلو و مرکزی مدل جدید را در یک رنگ بندی طلایی نشان می دهد . این تصویر پیام زیادی را با خود ندارد جز این که تایید می کند که گوشی جدید با یک بدنه فلزی وارد بازار می شود . هنوز مشخص نیست که آیا این تصویر به Moto Z Vector Thin تعلق دارد و یا Moto X Vertex . انتظار می رود که وکتور تین ادامه دهنده راه Moto X Style و ایکس ورتکس جانشین Moto X Play باشد . نکته جالب این است که چند قسمت از تصاویر جدید توسط منبع ارائه کننده ادیت شده است تا مشخص نشود که چه برندی قرار است بر روی محصول جدید قرار گیرد . 

نکته دیگر این است که در پنل سمت چپ ظاهرا از چوب پنبه به عنوان یکی از مواد ساخت استفاده شده است . این پنل در واقع نشان می دهد که سازنده تصمیم گرفته تا از مواد چوبی طبیعی بیشتری در ساخت محصولات جدید خود استفاده نماید ؛ موتورولا علاوه بر این در پنل قرمز رنگ نشان داده شده هم از یک خط بندی راه راه استفاده کرده است که ظاهر موتو ایکس استایل را در ذهن تداعی می کند . 

تصاویر دیگری که توسط منبع خبر منتشر شده ظاهر پنل های پشتی جایگزین گوشی های جدید را نشان می دهند . همان طور که در این تصاویر و خبرهای قبلی نشان داده شده است ، ماژول دوربین در مدل های جدید با کاور دستگاه در یک سطح قرار دارد . 

باید به این امر نیز توجه داشت که در پنل های پشتی دیگر از الگوی نقطه ای دورانی به کار رفته در مدل ابتدایی این گوشی ها خبری نیست . این نقطه ها در واقع همان مکان هایی را نشان می دهند که اجزای مدولار دستگاه روی آن نصب می شوند ؛ از این رو اگر که از پنل های جایگزین استفاده شود دیگر امکان نصب اجزای مدولار وجود ندارد . 

در این مورد یک سوال مطرح می شود : آیا موتورولا قصد دارد که پنل های پشتی جایگزین را به صورت جداگانه بفروشد ؟ این اولین باری است که کاربران گوشی های سری موتو ایکس می توانند به واسطه Moto Maker تنها کاور پشتی گوشی های خود را تعویض کنند . به طور مثال تصویر زیر گوشی دروید توربو 3 را نشان می دهد که کاور پشتی آن تعویض شده است . 

در ادامه همه جزییاتی که توسط منابع خبری مختلف تا به حال در مورد دو گوشی جدید موتو Z منتشر شده ، شرح داده شده اند . 

موتو Z وکتور تین :

ایوان بلس می گوید : " وکتور تین 5.2 میلی متری دنبال کننده موتو ایکس استایلی می باشد که سال گذشته وارد بازار شد . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD AMOLED  ، پردازشگر 2.0GHz چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 3 و یا 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت های فوکوس خودکار لیزری و OIS و باتری 2,600mAh بهره می برد . 

موتو Z ورتکس :

انتظار می رود که این گوشی هوشمند 7 میلی متری جانشین مدل موتو ایکس پلی باشد . طبق گزارش های منتشر شده سازنده در ساخت این دستگاه از یک نمایشگر 5.5 اینچی FHD AMOLED ، پردازشگر هشت هسته ای 2.4Ghz کوالکام اسنپدراگون 625 ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت های فوکوس خودکار تشخیص حالت و فوکوس خودکار لیزری و باتری3,500mAh  استفاده کرده است و می خواهد این دستگاه را در دو مدل با رم های 2 و3 گیگابایتی و حافظه های داخلی 16 و 32 گیگابایتی وارد بازار کند .  

جمع بندی :

همان طور که گفته شده این دو دستگاه در تاریخ بیستم خرداد ماه در معرض عموم قرار می گیرند از این رو باید تا پایان این هفته صبر کرد و دید که دو گوشی جدید موتورولا چه ویژگی هایی را در خود دارند . 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر