واتساپ iOS برای پشتیبانی تصاویر متحرک Gif بروزرسانی شد !

واتساپ iOS برای پشتیبانی تصاویر متحرک  Gif بروزرسانی شد !

این تغییر در نسخه 2.16.7.1 واتساپ اعمال شده است !

واتساپ احتمالا به دنبال این است که کاربران پلت فرم iOS را قادر سازد تا در چت های خود از تصاویر متحرک Gif نیز استفاده کنند . تا به حال منابع خبری متعددی از این تغییر خبر داده اند از این رو انتظار می رود که در آپ دیت بعدی کاربران پلت فرم iOS بتوانند از این ویژگی در پیام رسانی های خود با نرم افزار واتساپ استفاده کنند .

خبرگزاری توییکرز ( Tweakers ) گفته است : " نسخه نرم افزار واتساپی که هم اکنون در اپ استور قرار دارد 2.16.6 می باشد و انتظار می رود که قابلیت پشتیبانی تصاویر متحرک GIF با نسخه 2.16.7.1 در اختیار کاربران گذاشته شود . " هنوز مشخص نیست که واتساپ این نسخه را در چه زمانی وارد بازار کند اما از آنجایی که خبر این تغییر در فضای مجازی منتشر شده نباید مدت زمان زیادی طول بکشد که کاربران iOS بتوانند بروزرسانی جدید را دریافت کنند . 

در حال حاضر نرم افزار واتساپ تصاویر GIF را پشتیبانی نمی کند ؛ کاربران می توانند این تصاویر را از طریق لینک های اینترنتی بین یک دیگر به اشتراک بگذارند اما نمی توانند این تصاویر را به طور مستقیم برای یک دیگر ارسال کنند . بعد از این که قابلیت پشتیبانی تصاویر Gif در اختیار کاربران پلت فرم iOS قرار بگیرد کاربران پلت فرم اندروید هم در مدت زمان کوتاهی به این ویژگی دسترسی پیدا می کنند . 

منابع خبری همچنین اعلام کرده اند که واتساپ می خواهد میانجی کاربر منو About & Help را نیز برای کاربران خود بروزرسانی کند و قابلیت ارسال اسناد ، پیام و فایل های صوتی و ویدئویی را نیز ارتقاء دهد البته هنوز مشخص نیست که این بهسازی به چه صورت می باشد . 

نسخه جدید iOS از جنبه های زیادی ارتقاء می یابد !

نرم افزار جدید در مقایسه با نسخه قبلی پایدار تر است و به گونه ای بهتر می تواند قابلیت های رم را مدیریت کند . بهسازی ها در زمینه تماس های تصویری ، رمز بندی پیام ها و همچنین اداره پیام های چند رسانی ارسالی کاربر نیز صورت می گیرد . علاوه بر این انیمیشن های جدیدی در اختیار میانجی کاربر گذاشته شده است که کیفیت تماس های VoIP را ارتقاء می دهد و برخی از مشکلات نسخه های قبلی را نیز برطرف می سازد . 

نرم افزارهای پیام رسان دیگری مانند فیس بوک مسنجر ، تلگرام و وایبر نیز در بازار وجود دارند که به تازگی قابلیت پشتیبانی تصاویر متحرک GIF را در اختیار کاربران گذاشته اند . واتساپ عادت دارد که بی سر و صدا بروزرسانی های جدید خود را اعمال کند ؛ این پیام رسان اخیرا رمز بندی سر تا سری را ارائه کرده است تا پیام های کاربران امنیت بیشتری داشته باشند .  

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر