10 تیتر داغ دنیای آی تی از ادغام یاهو و توئیتر تا راه اندازی سایت داخلی گوگل علیه افشاگران

10 تیتر داغ دنیای آی تی از ادغام یاهو و توئیتر تا راه اندازی سایت داخلی گوگل علیه افشاگران

هم مروری بر مهمترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات از سراسر دنیا

خبرآنلاین:

شماره 1 - بر اساس آمار جدید تعداد کاربران روزانه اسنپ چت از توئیتر بیشتر شده است. اپلیکیشن اسنپ چت روزانه بیش از 150 میلیون کاربر فعال پیداکرده است.

شماره 2- کمیته خزانه‌داری انگلیس قوانین سرمایه‌گذاری اجتماعی/ crowdfunding روی استارتاپ های فناورانه را زیر سؤال برد. این واکنش به سلسله شکست‌های رخ‌داده بعد از سرمایه‌گذاری در دهها استارتاپ بوده است.

شماره 3 - گفت‌وگوهای سری میان مدیران یاهو و توئیتر برای ادغام این دو بیزینس بزرگ باهم لو رفت.

شماره 4 - آمازون 69 میلیون کاربر درجه‌یک / Prime در خود جای‌داده است. نکته جالب کاربران درجه‌یک امازون در انگلیس بیشتر از کاربران مشابه در آمریکا از فایل‌های ویدئویی استفاده می‌کنند.

شماره 5- سهامداران عمده فیس‌بوک قوانینی را به تصویب رساندند که مارک زاکربرگ بعد از پایان ریاستش و یا ترک فیس‌بوک قادر به کنترل و مدیریت کمپانی نخواهد بود.

شماره 6 - گوگل سایت داخلی را طراحی کرده تا کارمندان قادر باشند تا افشاگران اسرار کمپانی را لو دهند!

شماره 7 - دیه‌گو اولیوا از مدیران سابق فیس‌بوک در اروپا سیستم بازکن کامپیوتری (کلید دیجیتالی) برای درب منزل ابداع کرده که برای ورود بدون دغدغه لوله‌کش، پرستار بچه و یا نظافتچی خانه مناسب به نظر می‌رسد. استارتاپ دیه‌گو بیش از 3 میلیون پوند سرمایه‌گذاری اجتماعی به خود جلب کرده است.

شماره 8 - بیش از 80 مرد حکومتی آمریکایی و اروپایی در دهه گذشته به استخدام گوگل درآمده‌اند. گوگل رسماً متهم به تأثیر پذیری سیاسی در استراتژی‌های خود شده است.

شماره 9 - آتاری با همکاری کمپانی فرانسوی Sigfox وارد حوزه اینترنت اشیاء و محصولات مرتبط شده است.

شماره 10 - تونی فادل مؤسس نست اعلام کرد این کمپانی را به‌زودی ترک می‌کند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر