وکتور برنامه ساعت هوشمند خود را برای ویندوز 10 منتشر می کند

وکتور برنامه ساعت هوشمند خود را برای ویندوز 10 منتشر می کند

وکتور یکی از نام آشناترین شرکت ها در صنایع ساعت سازی بین المللی است. این کمپانی اخیرا یک ساعت هوشمند چند پلتفرمی را به بازار معرفی کرده است که دارای عمر باتری قابل توجه 30 روزه است. مهندسین طراح این ساعت نهایت تلاش خود را برای ایجاد رابط کاربری ساده، دلنشین و سریع به کار برده اند تا استفاده از این ساعت را بسیار لذت بخش کنند. به عنوان مثال، ساعت با قرار گرفتن در مقابل چهره شخصی که از قبل به ساعت معرفی شده است، می تواند اعلانیه ها را نمایش دهد. بدون آن که نیاز به لمس یا فشار دکمه ای باشد.

همچنین پیام ها، ایمیل ها و هر متن دیگری از این طریق قابل نمایش است. کار به اینجا ختم نمی شود و وکتور برای آگاه سازی کاربر از تماس ها، دریافت ایمیل، پیامک و اعلانیه برنامه ها از یک موتور ویبره بهره می برد. هنگام دریافت تماس، ساعت شروع به لرزش خفیف می کند تا کاربر را از تماس با خبر سازد. در صورت نیاز کاربر می تواند تنها با تکان دادن ساعت، تماس را نادیده بگیرد و لرزش ساعت را متوقف کند.

 

نکته حائز اهمیت این ساعت نصب برنامه های مختلف بر روی آن است. شرکت وکتور قول عرضه نرم افزارهای تناسب اندام شرکت گوگل را برای این ساعت داده است تا ساعت بیش از پیش کاربردی شود. این کمپانی همیشه پشتیبانی خوبی از سیستم عامل های مختلف کرده است و علاوه بر انتشار برنامه خود برای iOS و اندروید، برنامه مختص ویندوزفون را نیز ارائه کرده است.

پس از بروزرسانی سیستم عامل ویندوزفون به ویندوز 10 موبایل، شرکت وکتور قول ارائه نرم افزار یونیورسال مدیریت ساعت خود را داده است. تاریخ احتمالی انتشار این برنامه احتمالا 15 ماه ژوئن سال جاری خواهد بود. به نظر می رسد این نرم افزار آماده انتشار است ولی طبق گفته برخی از منابع به دلیل وجود برخی مشکلات با استانداردهای حریم خصوصی مایکروسافت در استور قرار نگرفته است.

 

این روزها ویندوز 10 از سوی برنامه نویسان مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و اگر به همین نحو ادامه پیدا کند می توان آینده درخشانی را برای ویندوز 10 موبایل در کنار ویندوز 10 دسکتاپ متصور شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر