‌قابی که آیفون‌ را گوشی اندرویدی می‌کند

‌قابی که آیفون‌ را  گوشی اندرویدی می‌کند

طبیعت آیفون به معنای این است که برخلاف اندروید و دستگاه‎های اندرویدی، فلش کردن رامی با سیستم‎عامل دیگر برای یک کاربر معمولی تقریبا نزدیک به غیرممکن است، ولی توسعه‎دهنده‎ای به اسم نیک لی را نمی‎توان یک کاربر معمولی دانست. ممکن است شاهکار او یعنی قرار دادن ویندوز 95 بر روی اپل‎واچ را به یاد‎ بیاورید ولی حالا جناب لی با پروژه‎ی دیگری برگشته است.

اگر جزو آن‎دسته از افرادی هستید که همواره سیستم‎عامل اندروید را بر روی گوشی با کیفیت و زیبای آیفون خواسته‎اید، آرزوی شما ممکن است سرانجام به حقیقت بپیوندد. آقای لی یک قاب گوشی هوشمند ساخته است که زمان اتصال به آیفون شما، عملا به اجرای اندروید اجازه می‎دهد و شما می‎توانید در ویدیوی زیر آن را مشاهده کنید.

نحوه‎ی کار این قاب چطور است؟ باید گفت کمی پیچیده است ولی به طور کلی این قاب، که البته با استفاده از فناوری چاپ سه‎بعدی ساخته شده است، در خود Lemaker HiKey را جا داده که بورد مرجع رسمی پروژه‎ی متن باز اندروید است. این بورد دارای یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای 64 بیتی است، یعنی قابلیت اجرای تقریبا هر گونه اپلیکیشن اندرویدی موجود را دارد، بنابراین ما با قابی روبرو هستیم که اندروید را در زمان اتصال به آیفون اجرا کرده و به شبیه‎سازی رویدادهای لمسی در سمت اندرویدی کمک می‎کند.

اگر جزو افرادی هستید که از این طرح خوشتان آمده است حالا باید فهمیده باشید که چطور بعضی از گیمرها کنترل‎های بازی را برای بازی کردن سایر بازی‎ها دوباره نقشه‎نگاری می‎کنند.

جناب آقای لی در وب‎سایت Tendigi پستی ارسال کرده که به صورت آموزشی کاری که انجام داده است را نشان می‎دهد،

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر