گرافیک بازی FIFA 17 نمایان شد! اولین تریلر رسمی +تاریخ انتشار FIFA 17

گرافیک بازی FIFA 17 نمایان شد! اولین تریلر رسمی +تاریخ انتشار FIFA 17

به گزارش اختصاصی دیتالینک،ظاهرا الکترونیک آرتز امسال زودتر از سال گذشته دست به تبلیغات برای سری بازی ورزشی خود یعنی FIFA زده است،همانطور که در اخبار و این تریلر کوتاه مشخص است،اولین زوم این شرکت بر روی موتور گرافیکی جدید این بازی یعنی موتور گرافیکی Frostbite برای FIFA 17 است.موتور گرافیکی که در بازی Battlefield از آن استفاده شده است.

هرچنداین تریلر لحظاتی کوتاه را از بازی نشان می دهد، اما در آن نکاتی به طور قابل توجهی وجود دارد که می توان به نورپردازی گرافیکی بهتر و واقعی تر شدن چهره بازیکن ها اشاره کرد.

در ابتدا تریلر گوینده می گوید مردم می گویند فوتبال هیچوقت تغییری نمی کند و سپس پس از لحظاتی نمایش کوتاه از پیشرفت سری بازی FIFA از FIFA1995 تا کنون، می گوید نظر ما متفاوت است و بعد نمایش حضور از ادن هازارد، مارکو رویس و جیمز رودریگز و …. در استدیو بازی سازی این شرکت می گوید “فوتبال تغییر کرده است“. می توان گفت الکترونیک آرتز با این پیام نوید تغییراتی محسوس و اساسی در FIFA 17 را داده است.

 

همچنین گفتنی است FIFA 17 در تاریخ ۲۷ و ۲۹ سپتامبر(۶ و۸ مهر ۱۳۹۵)برای کنسول های PS4,PS3,XBOX ONE,XBOX 360 و PC منتشر می گردد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر