ارتقای مچ بندهای سلامتی مایکروسافت

ارتقای مچ بندهای سلامتی مایکروسافت

امروز مایکروسافت چند برنامه ی جدید و "رابط برنامه نویسی نرم افزار" برای مچ بندها ارائه کرد.

 امروز مایکروسافت چند برنامه ی جدید و "رابط برنامه نویسی نرم افزار" برای مچ بندها ارائه کرد.
API یا رابط یا میانجی برنامه کاربردی Application program Interface، مجموعه سرویس های است که سیستم عامل آن ها را برای برنامه ای که تحت همین سیستم عامل اجرا می شود فراهم می کند مثلا  ای پی ای مربوط به ویندوز شامل تعداد زیادی رویه و نواحی داده است که می تواند به وسیله برنامه های اجرایی تحت ویندوز به کار رود با سیستم های عامل جدید برای برنامه ها مهم است که به جای دستکاری مستقیم سخت افزار از ای پی ای استفاده کنند .زیرا دستکاری مستقیم سخت افزار با سایر برنامه های در حال اجرا تداخل می کند.
مایکروسافت تایل هایی -کاشی- برای وب معرفی کرد که می توان به کمک این کاشی به سرعت و راحت تر به اطلاعاتی که در وب موجود است دسترسی پیدا کرد.
همچنین مایکروسافت APIهای جدیدی برای “Health Cloud” مچ بند های خود معرفی کرده است.این API های جدید به توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه هایی را برای ارتقای سطح برنامه و تجربه ی کاربری ارائه دهند که باعث کنترل بهتر سلامت و تناسب اندام کاربران این مچ بندها می شود.

لیست Cloud APIs جدید به صورت زیر است:

  1. پروفایل " Profile" : ایجاد "یوزر پروفایل" برای کاربران.
  2. دستگاه ها " Devices " : امکان اتصال و ارتباط دستگاه ها را با هم فراهم می کند.مانند ارتباط بین مچ بند و موبایل.
  3. فعالیت ها Activities”" : تنظیم کردن فعالیت های کاربران در یک محدوده ی زمانی ومشخص.می توان خلاصه ی فعالیتی ورزشی که می خواهید انجام دهید در قالب یک زمان وارد کنید و جزیئات را از دستگاه مشاهده کنید.مثلا فعالیت هایی مانند:خواب،دویدن،دوچرخه سواری،گلف و غیره.
  4. خلاصه" Summaries" : خلاصه ی زمان و میزان فعالیت ها و برآورد کالری،فاصله،ضربان قلب.

با تغییرات جدیدی که مایکروسافت برای مچ بندها اعمال کرده است،شکل و ظاهر تایل ها بهتر شده و توانایی کنترل این فاصله روی صفحه نمایش ارتقا یافته است.

آخرین اطلاعاتی که از فعالیت های مایکروسافت به دست آمده مشخص است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای بهبود پلتفرم های سلامت مایکروسافت است.احتمالا در سال جاری مچ بندهای جدید عرضه خواهند شد.که با توجه به برند مایکروسافت و تلاش آن ها در بهبود محصولاتشان انتظار می رود مچ بندهایی با کیفیت تر و با امکانات جدیدتر و بهتر به بازار عرضه کند که کاربری آن برای سلامت کاربران مفیدتر باشد.

 
ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر