نسخه جدید ویندوز 10: هماهنگی نوتیفیکیشن‌های موبایل و کامپیوتر

نسخه جدید ویندوز 10: هماهنگی نوتیفیکیشن‌های موبایل و کامپیوتر

به گفته آزمایش‌کنندگان ویندوز 10، در آخرین نسخه این سیستم‌عامل نوتیفیکشن‌های موبایل و کامپیوتر هماهنگ می‌شوند و کورتانا قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت.

به نقل از جی اس ام: از یک ماه پیش، مایکروسافت نوتیفیکیشن‌های گوشی‌های اندرویدی را به کامپیوترهای خانگی که ویندوز 10 رویشان نصب شده هم می‌فرستد و حالا این شرکت همین ویژگی را به گوشی‌های ویندوز 10 هم آوزده است. در پیش‌نمایش اخرین نسخه ویندوز 10، آزمایش‌کننده‌ها می‌توانند نوتیفیکشن‌هایشان را با کامپیوتر شخصی‌شان هم هماهنگ کنند، البته به شرطی که هر دو دستگاه به آخرین نسخه ویندوز 10 به روز شده باشند. اگر کاربر اندروید هستید، می‌توانید با دانلود کردن کورتانا این ویژگی را فعال کنید.

مایکروسافت با بهره‌گیری از کورتانا ویندوز  موبایل و ویندوز 10 کامپیوتر را هماهنگ می‌کند و می‌توان نوتیفیکیشن‌های موبایل را روی کامپیوتر پاسخ دهید. کورتانا هم‌چنین ویژگی‌ای هم خاص ویندوز 10 موبایل دارد، با گفتن «send this photo to my PC» عکس‌هایتان را روشی کامپیوتر خود هم خواهید داشت. مایکروسافت انیمیشن جدید هم در کورتانا برای وقتی که باهاش حرف می‌زنید، تهیه کرده است.

همه این ویژگی‌ها در به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10 گنجانده می‌شوند و کاربران موبایل هم تا آخر ژوئیه به آن‌ها دست پیدا می‌کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر