کاسه ای زیر نیم کاسه ؛ تصاویری از موتو Z Play ، Pro Camera Mod و Adventure Mod !

کاسه ای زیر نیم کاسه ؛ تصاویری از موتو Z Play ، Pro Camera Mod و Adventure Mod !

لنوو دیروز Tech World keynote را برگزار کرد . در این رویداد دستگاه های جدیدی نظیر Phab2 Pro و نمونه های اولیه گوشی ها و تبلت های مجهز به نمایشگر تاشوی این سازنده در معرض عموم قرار گرفتند . این نمایشگاه همچنین گوشی های موتو Z و موتو Z فورس را نیز در کنار ابزار مدولار موتو مد ( MotoMod ) در خود داشت اما به نظر می رسد که هنوز همه اعضای خانواده موتو Z نور خورشید را به خود ندیده اند .

خانواده ای که از گوشی های موتو Z در نمایشگاه حاضر شدند حرف های زیادی برای گفتن داشتند اما چند روز قبل از برگزاری این نمایشگاه خبرهایی مبنی بر این امر منتشر شد که در خانواده گوشی های موتو Z اعضای دیگری هم به جز موتو Z و موتو Z فورس زندگی می کنند .

حقیقت این است که سازنده چینی هنوز از گوشی هوشمند موتو Z پلی و برخی دیگر از موتو مدها پرده برداری نکرده است . ظاهرا دلیل این امر داغ نگه داشتن تنور اشتیاق کاربران برای دیدن محصولات خانواده موتو Z بوده است ؛ اگر که این حدس درست باشد باید انتظار داشت که یک رویداد دیگر نیز توسط این سازنده در آینده ای نزدیک برگزار شود .

امروز تصاویری از گوشی موتو Z پلی که هم اکنون با نام ورتکس ( Vertex ) شناخته می شود در سایت خبرگزاری +HelloMotoHK منتشر شد . در این تصاویر اعضای دیگر خانواده گوشی های موتو Z { موتو Z فورس ( Maxx ) و موتو ( Z (  Thin) } نیز نشان داده شده اند . با توجه به این تصاویر و آنچه تا به حال منتشر شده می توان گفت که گوشی هوشمند موتو Z پلی از نظر طراحی با مدل موتو Z شباهت هایی دارد اگر چه که به سختی می توان قبول کرد که موتو Z پلی از موتو Z لاغرتر است .

سایت خبرگزاری ویبو ( Weibo ) نیز دیروز ، قبل از برگزاری رویداد لنوو ، مشخصات گوشی های موتو Z را منتشر کرد . لیست مشخصات منتشر شده در ویبو از این امر حکایت می کند که موتو Z پلی از یک پردازشگر 625 کوالکام اسنپدراگون ، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و باتری 3,600mAh بهره می برد . با توجه به چنین مشخصاتی می توان گفت که هنوز گوشی پرچم دار این سری از محصولات لنوو ، مدل موتو Z فورس می باشد .

دو موتو مد دیگر هم در راه است !

دیروز لنوو از چهار موتو مد رونمایی کرد اما به نظر می رسد که این سازنده هنوز محصولات دیگری را در سبد خود دارد . تصاویر منتشر شده در گوگل پلاس نشان داده اند که هنوز از دو محصول دیگر این سازنده چینی رونمایی نشده است .

دوربین Pro Camera Mod یکی از این محصولات می باشد که به پورت 16 پینی قرار گرفته در پشت گوشی موتو Z متصل می شود . این دوربین از قابلیت های زوم 10x بهره می برد و همچنین می تواند فوکوس خودکار و دیگر ابزارهای تصویر برداری موتو Z را ارتقاء دهد . Adventure Mod هم سلاح مخفی دیگر لنوو می باشد که گوشی های هوشمند موتو Z را به محصولاتی ضد آب مبدل می سازد . 

در حال حاضر مشخص نیست که لنوو در چه تاریخی می خواهد از موتو Z پلی و دو موتو مد دیگر خود رونمایی کند اما نکته مسلم این است که این ابزار ها اعضای مهمی از خانواده محصولات موتو Z محسوب می شوند . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر