واچ داگز 2 رسما معرفی شد

واچ داگز 2 رسما معرفی شد

سان فرانسیسکو را هک کنید! کمپانی یوبی سافت بازی Watch Dogs 2 را رسما معرفی کرد.

ستاره بازی واچ داگز 2 شخصیت جدیدی به نام مارکوس هالووی (Marcus Holloway) یک هکر است که به جرمی که مرتکب نشده، متهم شده است. سان فرانسیسکو آخرین شهری ست که به تکنولوژی ctOS 2.0 مجهز شده و مارکوس میخواهد این سیستم عامل را به صورت آفلاین در بیاورد.

بازیکنان به عنوان شخصیت مارکوس میتوانند زیر ساخت های شهر را هک کنند و همینطور هر شخصی که از دستگاه متصل به سیستم عامل استفاده کند قابلیت هک شدن دارد. مارکوس میتواند هواپیماهای بدون سرنشین، ماشین ها، جرثقیل، ربات های امنیتی و هر چیز دیگری را هک کند. او حتی میتواند با پرینتر 3 بعدی دستی خود، هواپیمای بدون سرنشین بسازد و سلاح های خود را آپگرید کند. بازیکنان همچنین میتوانند در حین ماموریت ها از گزینه هک مخفی استفاده کنند و بدون کشتن دشمن یا تیر اندازی ماموریت خود را تکمیل کنند.

واچ داگز 2 یک بازی جهان باز بزرگ است. بازیکنان حتی میتوانند زمانیکه در تعقیب و گریز قرار دارند مسیر ترافیک را برای خود هک کنند. مکانیک رانندگی در این عنوان پیشرفت کرده و بنابر این مارکوس بسیار بهتر از آیدن، شخصیت اصلی در قسمت اول واچ داگز، میتواند ماشین ها را کنترل کند. بازیکنان همچنین میتوانند روی سقف ساختمان های اوکلاند راه بروند و همچنین به شرکت های واقع در سیلیکون والی نفوذ کنند. مارین کانتی هم دیگر مکان مهم موجود در نقشه واچ داگز 2 است. در هر یک از این مناطق محلاتی وجود دارد که با مردم، معماری و مکان های همتای سان فرانسیسکو واقعی پر شده اند.

 

در منطقه سیلیکون والی کارشناسان فنی، دانشجویان و کمپانی های فنی زیادی وجود دارند در حالیکه در مرکز شهر آسمان خراش ها و ساختمان های بلند قرار دارند.

ماموریت هایی که بر پایه این دنیای باز (Open World) شکل میگیرند میتوانند به هر ترتیبی کامل شوند و هر کدام داستان خاص خود را دارند و مارکوس را به پایان بازی نزدیک تر میکنند.

 

این بازی همچنین از قابلیت آنلاین چند نفره نیز بهره میبرد که به بازیکنان این امکان را میدهد با بازیکنان دیگر ملاقات کنند و مراحل را با همکاری هم پیش ببرند. بازیکنان همچنین میتوانند در بخش مسابقه ای مقابل هم قرار بگیرند.

واچ داگز 2 در 4 نسخه Deluxe Edition ، Gold Edition ، San Francisco Edition و Wrench Junior Robot Collector’s Pack and The DedSec Collector’s Case به بازار عرضه خواهد شد و افرادی که هر کدام از این نسخه ها را پیش خرید کنند یک ماموریت اضافه به نام “زودیاکِ قاتل” دریافت میکنند که در آن مارکوس باید با زودیاک، قاتلی که مردم را به قتل میرساند و پلیس را با پیام های رمزی گیج میکند مبارزه کند، پیام ها را رمز گشایی کند و قاتل را گیر بیندازد تا ماموریت انجام شود و یک لباس منحصر به فرد اضافی دریافت کند.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر