نرم افزار ویژه بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر شد

نرم افزار ویژه بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر شد

بازی Mirror’s Edge Catalyst دومین نسخه از سری Mirror’s Edge است و نسبت به نسخه اولیه، تکامل و بهبودهای بسیاری را به خود دیده تا یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2016 نام بگیرد. سری Mirror’s Edge توسط کمپانی الکترونیک آرتز در روزهای آینده منتشر می شود اما از همین امروز می توانید نرم افزار مخصوص این بازی را برای سه پلتفرم ویندوز 10، اندروید و iOS دانلود کنید.

پیش از این نیز تریلری از این بازی منتشر شد که به خوبی حال و هوای بازی و سطح گیم پلی را به کاربران منتقل کرد و مقایسه آن با نسخه سری اول و نمایش بهبود های انمیشن کارکتر اصلی، افزایش حرکات نمایش و مبارزات توانست نظر آنها را بیشتر به خود جلب سازد.

 

 

اما الکترونیک آرتز تنها به همین موارد بسنده نکرده و نرم افزار موبایل Mirror’s Edge™ Companion را برای دوست داران این بازی تدارک دیده است. این برنامه به عنوان یک مکمل برای بازی بوده و امکاناتی را در اختیار بازی کننده قرار می دهد. مهمترین ویژگی این نرم افزار، ایفای نقش به عنوان یک نقشه دستی است که می تواند کمک بزرگی برای بک بازی جهان باز باشد. در این نقشه می توانید علاوه بر یافتن موقعیت خود، مکان فعلی سایر دوستانتان را نیز بیابید و به آنها بپیوندید.
ویژگی های نرم افزار Mirror’s Edge™ Companion

    نقشه کاملا سه بعدی
    کنترل و آگاهی از امتیازات، دستاورد ها و…
    ارائه اطلاعات بیشتر از داستان بازی
    دنبال کردن دوستان و فعالیت و سطح مهارت آنها
    دسترسی به کلیپ های تهیه شده از بازی توسط کاربر
    و…

این بازی در تاریخ ۷ ژوئن در ایالات متحده و در ۹ ژوئن در اروپا برای اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و PC با قیمت ۵۹.۹۹ دلاری به فروشگاه ها راه خواهد یافت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر