فدورا 24 با هسته ‌لینوکس 4.6

فدورا 24 با هسته ‌لینوکس  4.6

اگر شما هم اخبار را به تازگی خوانده باشید، حتما متوجه شده اید که انتشار سیستم عامل لینوکس -فدورا 24 - برای چهارمین بار است که به تعویق افتاده است، و احتمالا در تاریخ 21 ژوئن 2016 به نمایش گذاشته می شود.

همچنین، چند روز پیش گزارشی مبنی بر آخرین به روز رسانی سری های هسته لینوکس 4.5 ،یعنی نسخه 4.5.7 دریافت کردیم، زندگی این هسته در 8 ژوئن سال 2016 به پایان رسید. در همان روز توسعه دهندگان کرنل لینوکس نیز دومین نسخه نگهداری هسته  4.6  لینوکس را منتشر کردند.


به اطلاع طرفداران لینوکس می رسانیم که با توجه به گفته جاش بویر -نگهدارنده هسته فدورا-  سیستم عامل های آینده بر مبنای آخرین سری هسته های لینوکس 4.5  با نسخه جدید هسته لینوکس یعنی هسته 4.5.7 ارائه می شوند.


هسته‌ 4.6  لینوکس برای فدورا 24


توسعه دهندگان هسته لینوکس اعلام کردند که همه توزیعهای گنو / لینوکس که از بسته های هسته لینوکس 4.5 استفاده می کنند، باید به آخرین و پیشرفته ترین سری لینوکس 4.6 تغییر کنند، نگهدارنده های هسته فدورا نیز همین کار را بکنند، و سیستم عاملشان را روی هسته لینوکس 4.6.3 و یا نسخه های بعد از آن مبنا قرار دهند.


در 21 ژوئن خبر خوبی برای کسانی که برای ارتقاء به فدورا 24 برنامه ریزی کرده اند اعلام می شود. به نظر می رسد که مانند انتشار فدورا 23 ،یک نسخه کرنل جدید نیز دریافت می کنند..

 

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

میثم پورابراهیم

دوشنبه, 24 خرداد 1395

yoo hoo
fedora!!

پاسخ

ثبت نظر