اولین بازی VR Star Trek به زودی می رسد !

اولین بازی VR Star Trek به زودی می رسد !

بازی ' Star Trek: Bridge Crew ' شرکت یوبی سافت ( Ubisoft ) کنترل یک سفینه فضای مجازی را در اختیار شما می گذارد .

اگر که یکی از طرفداران استار ترک هستید احتمالا تا به حال بارها آرزو کرده اید که بتوانید رابطه واقعی تری را با آن برقرار کنید . خب ظاهرا شما به آرزوی خود رسیده اید زیرا شرکت یوبی سافت نسخه بازی سریال علمی تخیلی Star Trek: Bridge Crew را ساخته است . 

عنوان این بازی در قالب دنیای استار ترک جی جی آربامز درج شده و شما نیز در بازی نقش کاپتان ، مهندس و سکان دار یک کشتی مانند Aegis را در حالی که خدمه این سفینه مشغول اسکان دادن مجدد به بازماندگان Vulcan هستند ، ایفا می کنید . این بازی در واقع یک نسخه پیچیده VR از بازی Spaceteam می باشد که کاربر باید در آن به طور هماهنگ با دیگر خدمه سفینه در فضا اکتشاف کند و با دشمنان خود بجنگد . Bridge Crew  در یک بازه زمانی از 11 شهریور تا 10 آذر وارد بازار می شود و دستگاه های Oculus Rift و Vive اچ تی سی را در رایانه های شخصی و پلی استیشن VR پشتیبانی می کند . 

یو بی سافت اعلام کرده که اطلاعات بیشتر این بازی را در رویداد مطبوعاتی E3 خود منتشر می کند اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که سازنده همه تلاش خود را برای خلق یک بازی VR جالب به کار گرفته است ؛ البته انتظار می رود که یوبی سافت در آینده نزدیک بازی های VR بیشتری را وارد بازار کند . 

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر