خداحافظ یاهو مسنجر، خداحافظ صورتک زرد خندان!

خداحافظ یاهو مسنجر، خداحافظ صورتک زرد خندان!

سرویس پیام‌رسان یاهو، که زمانی اصلی‌ترین راه ارتباط کاربران اینترنت بود، به‌زودی تعطیل می‌شود و باید با این برنامه نوستالژیک و تمام خاطرات آن خداحافظی کرد.

یاهو امروز اعلام کرد سرویس پیام‌رسان قدیمی خود را از 15 مرداد تعطیل می‌کند؛ به این ترتیب باید پس از 18 سال با یاهو مسنجر، که زمانی عضو ثابت همه کامپیوترهای خانگی بود، خداحافظی کرد.

اوین نسخه یاهو مسنجر اواخر دهه 1990 عرضه شد و به سرعت میان کاربران اینترنت مخصوصا آسیایی‌ها به محبوبیت رسید. زمانی که هنوز گوشی هوشمندی وجود نداشت، یاهو مسنجر اصلی‌ترین راه ارتباطی میان کاربران ایرانی به حساب می‌آمد و همگی با چت‌روم‌ها، اموجی‌های کله‌زرد، ASL دادن‌ها و صدای گوش‌خراش Buzz خاطره دارند!

 

با اینکه مدت‌هاست نسخه قدیمی یاهو مسنجر جای خود را به نسخه جدید این پیام‌رسان داده است، هیچ‌گاه نتوانست جایگاه از دست رفته خود را دوباره بازیابد. افرادی که همچنان از نسخه‌ قدیمی یاهو مسنجر استفاده می‌کنند پس از 15 مرداد دیگر قادر به ارسال و دریافت پیام نخواهند بود و باید به نسخه جدید مهاجرت کنند.

اگر شما هم در گذشته از این پیام‌رسان قدیمی استفاده می‌کردید و با آن خاطره دارید، به ما بگویید چرا یاهو مسنجر توانسته بود میان کاربران به محبوبیت برسد و چه شد که تصمیم گرفتید دیگر از آن استفاده نکنید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


3 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

sniper v

سه‌شنبه, 25 خرداد 1395

سلام یعنی خداحافظ

من دارم هنوز ازش استفاده میکنم و باید بگم که خیلی عالیه

پاسخ

MEHDI

چهارشنبه, 26 خرداد 1395

فقط بخاطر شکلک های توپش ! خیلی از سایت ها یا شکلک های اختصاصی خودشونو دارند یا شکلک های همین یاهو مسنجرو از بس این شکلک هاش واقعا حس آدم رو بیان میکنه ... ولی حیف که کلا نابود شد !

پاسخ

محسن

چهارشنبه, 26 خرداد 1395

علت اینکه دیگه طرفدار نداره اینه که از سال 86 87 تا الان هیچ امکاناتی اضافه نشده و ثابت مونده گرچه نسخه اون موقع هم فرق چندانی با نسخه های سال 85 84 نداشت به اون صورت.
من از سال 82 باهاش کار میکردم و هنوزم برخی کارامو باهاش انجام میدم
علت محبوبیتشم این بود که نه تلگرامی بود نه وایبر نه به اون صورت کسی گوشی نیمه هوشمند مثل سیمبیان و جاوا نداشت که.
یاهو 360 هم چیز خوبی بود که بسته شد و همه مهاجرت کردن به فیسبوک
همیشه اولین ها محبوبیت زیادی دارن و بعد از مدتی از یاد میرن

پاسخ

ثبت نظر