افزونه رایگان اسکایپ به مایکروسافت اج اضافه شد

افزونه رایگان اسکایپ به مایکروسافت اج اضافه شد

کاربران ویندوز ۱۰ که از مرورگر وب اج استفاده می‌کنند این ماه یک به‌روزرسانی مفید کسب کرده‌اند که به وسیله آن مایکروسافت از افزونه رایگان اسکایپ بهره می‌گیرد.ره

ه گزارش هم رسان، یکی از دلایلی که باعث شده برخی کاربران استفاده از اسکایپ را متوقف کنند، این است که استفاده از اسکایپ در لینوکس به سختی ممکن می‌شود زیرا کاربران هیچ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت نکرده‌اند.اسکایپ یک سرویس قابل استفاده و مطلوب در سیستم عامل‌های دیگر مانند اندروید، iOS و البته ویندوز است اما در لینوکس وضع جور دیگری است.

شرکت اسکایپ اعلام کرد:« امروز بسیار خوشحالیم که اسکایپ برای وب، Outlook.com، آفیس آنلاین و OneDrive، پلاگین رایگان صوتی، ویدئویی و تماس ویدئویی گروهی در مرورگر اج مایکروسافت فراهم شده است. این امر به لطف استفاده از موتور رسانه‌ای ORTC است که به تازگی در مایکروسافت اج تعبیه شده است. امروز اعلام این خبر بسیار هیجان انگیز است و می‌تواند اولین قدم به سوی تحقق تعهدات ما در زمینه حمایت از WebRTC در اسکایپ و اسکایپ برای Business باشد. ما می‌خواهیم تماس بدون قطعی را برای همه مردم و نه فقط برای کسانی که از مایکروسافت اج استفاده می‌کنند فراهم آوریم. برای رسیدن به این هدف ما همکاری‌های ویدئویی و صوتی خود را با مرورگرهای کروم و فایرفاکس ادامه خواهیم داد و نیاز است آن‌ها از هر دو کدک ویدئویی H.264 پشتیبانی کنند. بنابراین نه تنها مرورگر اج مایکروسافت، بلکه فایرفاکس و کروم نیز از این قابلیت برخوردارند و از آنجا که هر دوی این مرورگرها برای لینوکس در دسترس هستند، این مسئله نشان می‌دهد اسکایپ می‌تواند یک گزینه معتبر برای کاربران انواع سیستم عامل‌های منبع باز باشد.»

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر