اپلیکیشنی که بازی مکعب روبیک را برای شما حل می‌کند

اپلیکیشنی که بازی مکعب روبیک را برای شما حل می‌کند

دنیایی را تصور کنید كه در آن واقعیت افزوده (AR) می‎تواند وضعیت زندگی روزمره شما را بهبود بخشد، شما را برای پیدا کردن آدرس در خیابان‎های شهر راهنمایی کند، در مواقع مورد نیاز اطلاعات مربوطه را ارائه کند و به طور کلی به شما کمک کند تا با بهره‌گیری از داده‎های موجود در یک دستگاه پوشیدنی بهترین انتخاب را انجام دهید. چنین روزی هنوز فرا نرسیده است، اما فعلا واقعیت افزوده می‎تواند مکعب روبیک شما را حل کند.

یک دانشجوی دانشگاه چارلز در پراگ به نام مارتین اسپنل یک اپلیکیشن واقعیت افزوده به نام Mistr Kostky ساخته است که تلویحا می‎توان آن را «تاس استاد» نام‌گذاری کرد. اسپنل در وب‎سایت خود می‎نویسد: «این اپلیکیشن بعد از این که نحوه به هم ریختگی قطعات مکعب را شناسایی کرد، محاسباتش را به گونه‎ای انجام می‎دهد که طی حداکثر 20 حرکت می‎تواند مکعب را درست کند و اولین چرخش روی مکعب را مستقیما نمایش می‎دهد.»

این نرم‌افزار هنوز مراحل اولیه خود را سپری می‎کند و نمی‎تواند خود را با اشتباهات وفق دهد و اگر شخص حل کننده حرکتی را انجام دهد که برخلاف پیشنهاد اپلیکیشن باشد، باید سیستم را از نو راه‌اندازی کرد. اسپنل نام این سیستم را «حرکت رو به جلو» گذاشته و امیدوار است بتواند به‌زودی آن را روی سیستم‌عامل آندرويد اجرا کند. بعید نیست روزی فرا برسد که Mistr Kostky و اپلیکیشن‎های نظیر آن بتوانند پیچیده‎ترین معماهای موجود را حل کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر