Belkin بسته ی سازگار دهندهHDMIبه VGAصوتی را عرضه کرد

Belkin بسته ی سازگار دهندهHDMIبه VGAصوتی را عرضه کرد

Belkin، تکنولوژی پیشرو، در زمینه ارائه ی زیربنای سیستم اطلاعاتی برای اداره، کلاس درس و محیط های موبایل محور است. این شرکت به تازگی خبر  طرح جدید بسته ی چند منظوره و خوشنام ؛ سازگاردهنده ی HDMIبه VGAصوتی داد  که دارای  تجهیزات کامل و سازگار با دستگاه های دیجیتال جدید دارد.


کلاس های درس امروزی، ترکیبی از تکنولوژی های صوتی و تصویری قدیمی مانند ویدئو پرژکنور، تخته سفید ها و تکنولوژی های HDMIجدید نظیر Apple Tvو آیپد هستند. بودجه ی کم، امکان خرید تجهیزات جدید را محدود کرده است و دانش آموزان مجبورند که از امکانات موجود در مدرسه استفاده کنند. یکپارچه سازی تجهیزات موجود با دستگاه های جدید کار ساده ای نیست.
مدیر بخش کسب و کار در سازمان Belkin، معتقد است: "یکپارچه سازی تجهیزات قدیمی با دستگاه های جدید یک کار چالشی و زمان بر است. بسته ی سازگار دهنده ی HDMIبه VGAصوتی، راه حلی برای پر کردن فاصله بین تکنولوژی های قدیم و جدید با کمترین هزینه است. معلمان و مربیان می توانند با به کار بردن این بسته در کلاس، فضای مفیدی را با استفاده از دستگاه های پیشین نیز ایجاد کنند."
بسته ی سازگار دهنده ی Belkinتصاویر ویدئویی HDMIرا به سیگنالهای آنالوگ به علاوه ی خروجی صوتی که برای سیستم VGAموجود لازم است، تبدیل می کند. ویژگی های کلیدی این بسته عبارتند از:
•    مناسب برای انواع تبدیلات. سازگاردهنده ی HDMI-fبه VGA-f. تبدیل HDMI-mبه HDMI-m، کابل 3.5میلی متری صوتی، دستورات نصب راحت برای همه
•    احتیاج به درایور، نرم افزار یا انرژی اضافه برای نصب آن نیست.
•    آزمایش شده در آزمایشگاه های آمریکا و دارای گواهینامه CEو FCC
•    پشتیبانی از Apple TV، Chromecast، Chromebook، رزبری پای، لپ تاپ های HDMIو دیگر دستگاه های با خروجی HDMI
Belkinدر نهاد بین المللی تکنولوژی در آموزش (ISTE 2015)
Belkinبسته ی جدید خود را همراه با آموزش کامل از 28ژوئن تا یک ژانویه، در فیلادلفیا، نهاد بین المللی تکنولوژی در آموزش در معرض دید عموم قرار می دهد. روش های آموزشی Belkin، با هدف دسترسی تمام دانش آموزان به کلاس های تکنولوژی مدرن طراحی شده است.
قیمت
بسته ی سازگار دهنده ی HDMIبه VGAصوتی Belkinدر پایان ژوئن با قیمت 39.99دلار از طریق نمایندگان خود به سراسر دنیا عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر